teşekkür ederim sizlere de mutlu yıllar

günlükteki tüm arkadaşlara da mutlu yıllar

nedim öğretmenimi kıskandım ben de bir hastane turu attım geldim bakalım

şimdi iyiyim çok şükür.. düşündüğünüz için saolun

ben genelde bitki çaylarından faydalanıyorum kızım için.. henüz 3 yaşında o yüzden fazla veremiyorum ama olumlu sonuçlarını gördüm şu ana kadar özellikle enfeksiyon durumlarında bebekliğinden bu yana sıkıntı yaşamadık çok şükür

umarım çocuğunuz da sever

geçmiş olsun tekrardan

hastalara kıyabilir miyim hiiiç 
hadi affettik bugün,payçiçek öğretmenimle tutarııız nöbetii

peki bana uyar

bak şimdi nedense bir mutluluk kapladı içimi

seviyorum ben sizin bu huylarınızı ya
