çay sabaha bayatlar ama
Günaydın arkdaşlar.Güzel,neşeli, anılarda tekrar canlanacak bir gün diliyorum.NÖbeti olanlara kolaylıklar....1000 numaralı mesajım da buraya kısmetmiş
Bu Arada Uzman Üye Olmuşum. Emeği Geçen Herkese Teşekkürler.