Ben de öğrencilerimle 20 dakikalık veda dvd'si yaptım.Güzel ve neşeli bir gün oldu.
demliği küçük tutma ama
Günaydın arkadaşlar 1. Siniftaki kızıma deneme sınavı yapiyorum çok heyecanlı oluyor