Konu: 4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2020-2021  (Okunma sayısı 505816 defa)

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 6.858
  • Teşekkür 11944
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2021 23:19:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
40 dakika ara olacak,toplantıda karar alınmış,bilemiyorum ki değişir belki ama şu an ders programı hazırlıyorum.
Sizin gruplar çarşamba hariç her gün okulda olacak o zaman.
Bizim idare de birkac hafta sonra 5 gün okula gelebiliriz dedi.(Mahalle okuluyuz ama mevcutlar 30 üstü)Demek ki normalleşmeye hız kazandırmaya çalışıyor iller.

nursima

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.635
  • Teşekkür 2246
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2021 23:35:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sizin gruplar çarşamba hariç her gün okulda olacak o zaman.
Bizim idare de birkac hafta sonra 5 gün okula gelebiliriz dedi.(Mahalle okuluyuz ama mevcutlar 30 üstü)Demek ki normalleşmeye hız kazandırmaya çalışıyor iller.
5 gün okuldayız ,Çarşamba da dahil,15 saat bir grup,15 saat bir grup.Normal olalım da:))

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 6.858
  • Teşekkür 11944
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2021 23:37:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
5 gün okuldayız ,Çarşamba da dahil,15 saat bir grup,15 saat bir grup.Normal olalım da:))
Sizin uygulama köy okulu ile merkez okul uygulamalarının karma şekli olmuş.😅
Daha bi normal olmuşsunuz.

nursima

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.635
  • Teşekkür 2246
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2021 23:39:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sizin uygulama köy okulu ile merkez okul uygulamalarının karma şekli olmuş.😅
Daha bi normal olmuşsunuz.
Aynen öyle öğretmenim :)

seninaskina60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 376
  • Teşekkür 223
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2021 01:20:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüzyüze eğitim 4.sınıf yazılılara başladınız mı arkadaşlar.
Tarih ne girdiniz
?

şule asya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 107
  • Teşekkür 142
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2021 02:36:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüzyüze eğitim 4.sınıf yazılılara başladınız mı arkadaşlar.
Tarih ne girdiniz
Ne yazılısı hocam durumun ne olacağı belli değil su akar yolunu bulur misali.mezun et gönder diyorlar

KDesigner

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 90
  • Teşekkür 28
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2021 04:45:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüzyüze eğitim 4.sınıf yazılılara başladınız mı arkadaşlar.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüzyüze eğitim 4.sınıf yazılılara başladınız mı arkadaşlar.
Tarih ne girdiniz
Tarih ne girdiniz

Yazılıların hepsi yapıp bitirildi, karne notları davranış notları vb. hepsi girildi. Sene sonunda kimsenin yapacak bir işi kalmadı, sen geç kalmışsın hocam:)

Mesut25

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 31
  • Teşekkür 23
    • Çevrimdışı
  • # 07 Mar 2021 19:17:18
Ateş Böceği Dinleme metnini yazılı olarak nereden bulabilirim?

ilknurilknur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 724
  • Teşekkür 425
    • Çevrimdışı
  • # 07 Mar 2021 19:20:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüzyüze eğitim 4.sınıf yazılılara başladınız mı arkadaşlar.
Tarih ne girdiniz
yazılı yapmıyorum ama elimde bulunsun diye bu hafta  matematik ve türkçeden kazanım sınavı yapacağım

smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.997
  • Teşekkür 16465
    • Çevrimdışı
  • # 07 Mar 2021 19:23:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ateş Böceği Dinleme metnini yazılı olarak nereden bulabilirim?
sunu:
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yazılı:
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Mesut25

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 31
  • Teşekkür 23
    • Çevrimdışı
  • # 07 Mar 2021 21:06:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sunu:
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yazılı:
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


Teşekkür ederim hocam.

mehmetalibozlu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.992
  • Teşekkür 5272
    • Çevrimdışı
  • # 07 Mar 2021 22:47:31
2.dönem 1.deneme sınavı imzamızda

sinan7422

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 246
  • Teşekkür 226
    • Çevrimdışı
  • # 08 Mar 2021 10:34:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüzyüze eğitim 4.sınıf yazılılara başladınız mı arkadaşlar.
Tarih ne girdiniz
Hocam ne sınavı? BAzı müdürler okulların tekrar uzaktan eğitime geçeceğini düşünerek kafasına göre davranıyor sanırım. Meb den resmi yazı gelmeden hiçbir şey yapmayı düşünmüyorum. Sınavları normal seyrinde yapacağım.

denis

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 593
  • Teşekkür 587
    • Çevrimdışı
  • # 08 Mar 2021 16:18:01
Selam zümrelerim matematik dersinde hangi konudasınız.

sınıfcı86

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 865
  • Teşekkür 4896
    • Çevrimdışı
  • # 08 Mar 2021 16:33:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selam zümrelerim matematik dersinde hangi konudasınız.
Zamanı ölçme konusuna geçtim.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK