Konu: 540 Saatlik Sertifikalılar Alan Değişikliği Bekliyor  (Okunma sayısı 1298582 defa)

cetin__27

  • B Grubu
  • İleti: 1.408
  • Teşekkür 1950
    • Çevrimdışı
  • 22 Ağu 2014 11:40:00
Duyum ve puan paylasimi yapalım ....

cetin__27

  • B Grubu
  • İleti: 1.408
  • Teşekkür 1950
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 11:41:00
buyrun hocam :D

zhty

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.295
  • Teşekkür 236
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 11:45:45
Eyvallah hocam eminim  benim gibiler coktur..

cetin__27

  • B Grubu
  • İleti: 1.408
  • Teşekkür 1950
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 11:48:04
baya var hocam,önemli olan birlik olabilmeniz,çünkü özel eğitimciler sıkıştırıyor meb i sizlere kadro verilmemesi için

zeynepp1234

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 115
  • Teşekkür 29
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 11:52:46
540 saatlik sertifikam yok.okul önceciyim.özel eğitimde yüksek lisansım var.özel eğitime geçmeyi düşünüyorum.istanbul içinde.

zhty

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.295
  • Teşekkür 236
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 11:55:48
Ewet gereksiz bir kaygi onlarinki bzimkisi
Bir hak tmm devletin plansız egitim politikasinin acisini sinif öğretmenlerinden cikariyorlar..zamaninda maliye veterine ziraisletme mezunları 100 bini asan sınıf öğretmenliği kadrosunu isgal edince kim neredeydi..
Ozel egitim alan mezunlari da atanacaktir merak etmesinler..

zhty

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.295
  • Teşekkür 236
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 11:56:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
540 saatlik sertifikam yok.okul önceciyim.özel eğitimde yüksek lisansım var.özel eğitime geçmeyi düşünüyorum.istanbul içinde.
[/quote

Hocam sizde nsl bir durum olur bilmiyorum ama klavuzda hersey belli olur sanki..

zeynepp1234

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 115
  • Teşekkür 29
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:06:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
540 saatlik sertifikam yok.okul önceciyim.özel eğitimde yüksek lisansım var.özel eğitime geçmeyi düşünüyorum.istanbul içinde.
[/quote

Hocam sizde nsl bir durum olur bilmiyorum ama klavuzda hersey belli olur sanki..

mart ayında talim terbiye yayınladı bir karar.öğretmenlik mezunu olup özel eğitimde yüksek lisans yapanlar alan değişikliği yapabilir ibaresini görmüştüm.üniversiteden hocama da sordum evet doğru anlamışsın diye onayladı beni.ama kılavuzda ne yazar ne der nasıl llur bilemiyorum.bekliyoruz böyle...

sınıf_2009

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 48
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:07:18
bende 540 saatlik sertifikayı aldım açılmış bi dava var ama bu sertifika programı zaten açılan davaya karşılık açıldı 160 saati yeterli bulmadılar 540 a tamamladılar bundan sonra da bu sertifika programını açmazlar daha önce 160 saatle bu alana  atanıp tekrar hakları elinden alınan arkadaşlar için yapılan bi çalışmaydı bu sertifikayı alan herkesi bu alana geçiriceklerini düşünüyorum

zeynepp1234

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 115
  • Teşekkür 29
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:08:19
5)      Özel Eğitim alanında öğretmen ihtiyacının karşılanamaması durumunda bu alana, öğretmenlik alanları mezunu olup görme, işitme, zihinsel engelliler alanında tezli-tezsiz yüksek lisans veya doktora mezunlarının atanmalarına imkân tanınmıştır.

zeynepp1234

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 115
  • Teşekkür 29
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:09:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende 540 saatlik sertifikayı aldım açılmış bi dava var ama bu sertifika programı zaten açılan davaya karşılık açıldı 160 saati yeterli bulmadılar 540 a tamamladılar bundan sonra da bu sertifika programını açmazlar daha önce 160 saatle bu alana  atanıp tekrar hakları elinden alınan arkadaşlar için yapılan bi çalışmaydı bu sertifikayı alan herkesi bu alana geçiriceklerini düşünüyorum

bu konuda bir iyileştirme yapmaları gerek,çocuk oyuncağına döndürdüler.

zhty

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.295
  • Teşekkür 236
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:10:54
Ewet acik cok bu alanda.
Diger tarafta da sinif öğretmenliğinde de yigilma
Artti  boylece kadroları dengeleyecekleri  düşünüyorum

En azindan  oyle imut ediyorum. .

sınıf_2009

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 48
  • Teşekkür 4
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:15:23
umarım bu sene de dönem ortasına kadar uzamaz alan değişikliği hem ögretmenin hemde ögrencilerin düzeni alt üst oluyor

zhty

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.295
  • Teşekkür 236
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:16:16
Ewt aynen idareci veli ogrenci öğretmen de altust oluyor düzeni

zhty

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.295
  • Teşekkür 236
    • Çevrimdışı
  • # 22 Ağu 2014 12:42:08
Gncl

 

Egitimhane.Com ©2006-2023