vaayy 2 arabanız mı vardı hocam sizin hayırlı olsun ama bence biraz ucuz satmış gibisiniz alana hayırlı olsun ne diyelim
ucuz gitmiş gibi hocam doblo kamyonet mi yazıyodu
sattıgınız iyi olmus o zaman vergisi de yüksek muayenede her yıl hocam clio almanız daha isabet olur hyundaydan nacizane tavsiyem
megan 2003, 12 civarıdır.tahmini olarak tabi.
doğan slx kmye kaç kuruş yakar acaba arkadaşlar