Ana Sayfa
Dosyalar
Forum
Haberler
Giriş yap
Üye ol
Şifremi unuttum
Egitimhane.Com
»
Genel Konular
»
Kültürel Paylaşımlar
»
Araba Tavsiyeleriniz
Sayfa:
1
...
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
...
630
Aşağı git
Araba Tavsiyeleriniz
suatin
Bilge Meclis Üyesi
12.659
57.220
Müdür Yardımcısı
12.659
57.220
Müdür Yardımcısı
06 Haz 2011 22:53:28
öğretmenim çok sıkı pazarlık yaparsanız 21000 e alınır araba ama madem abiniz 1 yada 2 bin daha verseniz iyi olur ama ben size şunu söyleyeyim o araba takasda yada galeriye sattığınızda en yüksek değeri 21000 eder elden satarsanız alıcısınız bulursanız arabada temizse 24 25 bine kadar satabilirsiniz üzerine verip vermemek size kalmış abiniz para az diyorsa bence verin 23000 den yukarı çıkmaz ama söyleyeyim
deva35
Bilge Üye
7.398
11.769
2. Sınıf Öğretmeni
7.398
11.769
2. Sınıf Öğretmeni
06 Haz 2011 22:57:23
hayır öğretmenim hatta o daha az vermemi istemişti.
o zaman benden bu kadar,5 kuruş vermem
çok teşekkür ederim
sewal42
Uzman Üye
1.654
1.287
1.654
1.287
14 Haz 2011 16:49:06
arkadaslar trafik seti almak istiyorum en uygun ve iyisi hangisi acaba nette
Türkiyem12
Aktif Üye
2
127
2
127
14 Haz 2011 22:27:37
Hocam bence otomatik vitesli alın daha uygun sonra normale geçersinimesela OPEL bence iyi bir markadır.
gumushaneli
Aktif Üye
73
10
73
10
15 Haz 2011 18:56:19
Skoda Fabia
garip19
Çalışkan Üye
64
67
2. Sınıf Öğretmeni
64
67
2. Sınıf Öğretmeni
25 Haz 2011 17:08:48
honda 2005 cıvık vitek vardı dün sattım ne alacağıma karar veremedim 4*4 şeklinde alasım var tavsiyelerinizi bekliyorum
bedribaki
Tecrübeli Üye
415
356
415
356
26 Haz 2011 12:12:50
2010 model accent era 1.4 team modeli aracım var. Şimdilik memnunum lpg de taktırdım. Yaklaşık 3000 km'dir kullanılıyorum, sorunsuz bir araç ama konforunu uzun yola çıkınca karar vereceğim. Aralık ayında 10000 km'de iken 22,000 tl'ye almıştım. LPG ile 24,000 tl'yi buldu ama beni en az 5 yıl idare eder.
inadınafener
Tecrübeli Üye
115
171
115
171
26 Haz 2011 15:52:04
en iyi en güzel araba sahibi olduğun arabadır...
sewal42
Uzman Üye
1.654
1.287
1.654
1.287
26 Haz 2011 16:18:11
arkadaslar trafik seti almak istiyorum en uygun ve iyisi hangisi acaba nette
bedribaki
Tecrübeli Üye
415
356
415
356
27 Haz 2011 19:08:27
hepsiburada.com'da uygun olan herhangi birini alabilirsiniz. 30 tl üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdi sanırım.
fatos1982
Çalışkan Üye
111
53
111
53
28 Haz 2011 12:32:51
bende mazda3 aldım otomatik süper bence
sewal42
Uzman Üye
1.654
1.287
1.654
1.287
28 Haz 2011 12:57:47
clio
neo24
Bilge Üye
3.344
5.059
Birleştirilmiş Sınıf
3.344
5.059
Birleştirilmiş Sınıf
28 Haz 2011 14:30:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende mazda3 aldım otomatik süper bence
hayırlı olsun hocam.
Allah kaza bela vermesin.
saygılar...
fatos1982
Çalışkan Üye
111
53
111
53
28 Haz 2011 15:47:24
sağolun hocam amin
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayırlı olsun hocam.
Allah kaza bela vermesin.
saygılar...
selcuk
Uzman Üye
6.271
1.461
1. Sınıf Öğretmeni
6.271
1.461
1. Sınıf Öğretmeni
28 Haz 2011 17:54:59
bıdaha alırsam passat alırırm 1.8 T on numara araba valla..
Sayfa:
1
...
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
...
630
Yukarı git
Egitimhane.Com
»
Genel Konular
»
Kültürel Paylaşımlar
»
Araba Tavsiyeleriniz
Giriş yap
Üye ol
Her Şeyi Ara
Dosya Ara
Forum Son 100 Konu
Ösym, Aöf Sınav Görevleri Bölümü
Genel Sohbet Günlüğü
2026 İldışı Yerdeğişikliği
2026 Yönetici Görevlendirme Süreci
2. Sınıf Dokümanlar Günlüğü 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı
Okul Yöneticileri Odası
Son Eklenen Dosyalar
2. Sınıf Yaz Tatili Dilekçesi
2. Sınıflar Rehberlik Çalışmaları Yıl Sonu Faaliyet Raporu
2025 2026 İlkokul - Sene Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı Gündem Maddeleri
Değerler Eğitimi Aylık Raporlar
Karne Görüşü
Egitimhane.Com
©2006-2023
KVKK