Banka Promosyonları !!

Çevrimdışı myukcell

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 167
  • 9.248
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 167
  • 9.248
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 22 Şub 2023 21:44:47
Duyduğuma göre bankalar kendi aralarında anlaşıp teklifleri düşürmüşler. Bunun sebepleri öğretmenlerin hesapta fazla para tutmaması, düşük limitler vb. imiş. Yani eylül ekimde 25binler havada uçuşurken şu anki rakamlar ortada. Valla haksız sayılmazlar bulunduğum şehirdeki küçük şehir belediyesi çalışanların minimum maaşını 13bin yaptı. Bu maaş geçen sene aldığı tanıdık çaycısı için de geçerli. 7-8 yıllık sınıf öğretmeni 15-16 arasına sıkışıyor. Maaş yatar yatmaz para eriyor. Bankalar da bunu görüyor haliyle. Bankalar öğretmen düşmanı değil, sadece kaz gelmeyecek yerden tavuğu esirgiyor. O kadar uzman, başöğretmen maaşlarına rağmen rakamlar böyleyse maaşlarımızın ve yaşam standartlarımızın ne kadar geride olduğunu siz düşünün

Çevrimdışı elserim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 297
  • 182
  • 297
  • 182
# 22 Şub 2023 22:04:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bursa Yıldırım haber var mı
hicbir haber yok 2 aydir ihale yok ortada

Çevrimdışı YS40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 580
  • 493
  • 580
  • 493
# 22 Şub 2023 22:22:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kayseri'de merkezdeki arkadaşlar yarın çileden çıkacaksınız haberi öğrenince! Ben şimdiden uyarayım; Yapı kredi 15 bin, İş Bankası 16 bin veriyor ve Yapı Kredi ihaleden çekiliyor. Yarın İş Bankası açıklanacak ve bu arada 2-5 bin TL arası da önceki promosyon için ceza kesilecek bu meblağdan.
Aynen böyle bugün duyduğumuz miktarlar dalga geçer gibi hocam

Çevrimdışı hknsay54

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.897
  • 2.297
  • 1.897
  • 2.297
# 22 Şub 2023 22:38:24
Bir banka ihaleden çekilirse ilçe MEB başka bankayla anlaşır mi?

Çevrimdışı kaderkedim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 198
  • 125
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 198
  • 125
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 23 Şub 2023 01:34:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kayseri'de merkezdeki arkadaşlar yarın çileden çıkacaksınız haberi öğrenince! Ben şimdiden uyarayım; Yapı kredi 15 bin, İş Bankası 16 bin veriyor ve Yapı Kredi ihaleden çekiliyor. Yarın İş Bankası açıklanacak ve bu arada 2-5 bin TL arası da önceki promosyon için ceza kesilecek bu meblağdan.
hocam bu haberi nasıl aldınız? sağlam mı acaba? merakla bekliyoruz.

Çevrimdışı cmustafaengin

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.497
  • 3.578
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.497
  • 3.578
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 23 Şub 2023 02:18:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bu haberi nasıl aldınız? sağlam mı acaba? merakla bekliyoruz.
Aşırı sağlam hocam. Bugün görürsünüz

Çevrimdışı OmehD8

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 326
  • 790
  • 326
  • 790
# 23 Şub 2023 09:41:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kayseri'de merkezdeki arkadaşlar yarın çileden çıkacaksınız haberi öğrenince! Ben şimdiden uyarayım; Yapı kredi 15 bin, İş Bankası 16 bin veriyor ve Yapı Kredi ihaleden çekiliyor. Yarın İş Bankası açıklanacak ve bu arada 2-5 bin TL arası da önceki promosyon için ceza kesilecek bu meblağdan.

Öğretmenler böyle olduktan sonra her şey müstehak hocam.
Ben artık üzülmüyorum.

Kayseri'deki sendikalaşma ve hangi sendikanın üyesi aşırı fazla bakarsak görürüz hak ettiğimizi.
Ne olursa olsun tepkisiz kalana bu bile çok...
Emeklilerden bile az promosyon verilir bu gidişle.

Çevrimdışı BGE

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 753
  • 606
  • 753
  • 606
# 23 Şub 2023 10:11:48
abeysünü bunlar bizi kullanıyor meb tek çatı altında promosyon yapmalı tüm öğretmenler tek bankadan almalı bu saçmalık son bulmalı .o zaman en az otuzbin alırız.

Çevrimdışı sorgunbeyi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 896
  • 116
  • 896
# 23 Şub 2023 10:38:16
Kağıthane Halkbank komik teklif

Çevrimdışı eşkiya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 103
  • 671
  • 103
  • 671
# 23 Şub 2023 11:04:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hicbir haber yok 2 aydir ihale yok ortada

ne zaman olur acaba.

Çevrimdışı hknsay54

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.897
  • 2.297
  • 1.897
  • 2.297
# 23 Şub 2023 11:40:25
Bankalar 16 bin veriyor diyelim içinden 5 bin kesip veriyor çoğu duyduğum böyle öğretmenle iyi dalga geçiyorlar

Çevrimdışı alcalar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.224
  • 3.033
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.224
  • 3.033
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 23 Şub 2023 11:47:44
Ankara Mamak, yapı kredi 12.000 teklif etti. Diğer bankalar teklifte bulunmaya tenezzül etmedi.Yatacak yeriniz yok yetkili sendika.

Çevrimdışı sulo555

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.112
  • 1.911
  • 1.112
  • 1.911
# 23 Şub 2023 11:50:11
Benden duymuş olmayın ilçe mebler ayriyeten para istiyor öğretmenlerin o yüzden düşük...

Çevrimdışı nazifer5180

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 584
  • 1.461
  • 584
  • 1.461
# 23 Şub 2023 11:50:35
Yakında bankalar maaşınızı bizden almanız için bir miktar para vermeniz gerekir demezse iyi öğretmen camiasına..

Çevrimdışı hakki_turgut

  • Üye
  • *
  • 15
  • 14
  • 15
  • 14
# 23 Şub 2023 12:37:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Van'da 3 merkez ilçeyi 13.500 lira ile İş Bankası aldı. (Aynı banka bir önceki toplantıda 16.100 lira teklif etmişti.)Milli eğitimin bu teklifi kabul etmesinin sebebi bundan sonra teklif kesin daha düşük olabilir bahanesi. Sorduğumuzda komisyon üyeleri suçu birbirine atıyor.5 kişilik komisyonda hepsi de, ben tek kabul etmedim diğerleri kabul etti diyor 😄 Bazen bu sistemde sağlıklı kaldığımıza şaşırıyorum. İyi dayanıyoruz bunların elinde.
  Hocam merhaba. Bu haberin doğruluk nedir ? Bir malumatiniz var mı?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK