Konu: Eba Hakkında Bilmediklerimiz  (Okunma sayısı 178124 defa)

serkanakar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 182
  • Teşekkür 94
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 11:42:02
şu an fen bilimleri 3. sınıf ta anlatılan konu kitapta maalesef yok

barbaross

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 211
  • Teşekkür 429
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 11:44:50
Eba giriş ilkokul ögrencileri pazar günü sadece

delimit35

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 6.833
  • Teşekkür 4528
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 11:46:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eba giriş ilkokul ögrencileri pazar günü sadece
Şu an ders çizelgesinde ilkokul ders anlatımı var nasıl olacak?

barbaross

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 211
  • Teşekkür 429
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 11:52:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu an ders çizelgesinde ilkokul ders anlatımı var nasıl olacak?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

FATOS2536

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 113
  • Teşekkür 154
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 13:34:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam merhabalar ben mi anlatamıyorum acaba... Şimdi bakın fotoğraflarını da ekliyorum. Ben örnek olsun diye bir soruluk bir çalışma yaptım.  Öncelikle soru ve sınav sisteminden sorular kısmına dilediginiz sayıda soru hazırlıyorsunuz ve bu sekmede işiniz bitiyor daha sonra sınavlar sekmesine geliyorsunuz ve istediğiniz kadar soru seçerek yeni sınav oluşturuyorsunuz. Ben ritmik sayma konu tarama testi oluşturdum bakabilirsiniz. En sonunda da oluşturduğunuz sınavı seçerek ister grubunuza paylaşımda bulunabilir isterseniz de çalışma şeklinde gönderebilirsiniz..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam da bu şekilde yapmıştır herhalde..
Umarım açıklayıcı olmuşumdur..
Hocam anlatıyorsunuz;fakat benim sormak istediğim soru o değildi ki. Ben sınav hazırlayıp göndermeyi zaten biliyorum onda bir sorunum yok ,ben şunu soruyorum biz çoktan seçmeli sınav hazırlamayı öğrendik tamam ama ben eşleştirme sınavı hazırlama mantığını anlayamadım. Soru kısmına ne yazacağız altta çözüm 1 çözüm 2 gibi bişeyler geliyor onlara ne yazacağız. Alıştırma kısmı zaten ayrı bir başlık onda bizim sınav hazırlama bölümümüz yok ki. Burası sorup anlama öğrenme yeri değil mi neden ters tepkiler vererek cevaplıyorsunuz anlamaya çalışmak yerine

Doğansevil

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.023
  • Teşekkür 8610
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 13:43:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam anlatıyorsunuz;fakat benim sormak istediğim soru o değildi ki. Ben sınav hazırlayıp göndermeyi zaten biliyorum onda bir sorunum yok ,ben şunu soruyorum biz çoktan seçmeli sınav hazırlamayı öğrendik tamam ama ben eşleştirme sınavı hazırlama mantığını anlayamadım. Soru kısmına ne yazacağız altta çözüm 1 çözüm 2 gibi bişeyler geliyor onlara ne yazacağız. Alıştırma kısmı zaten ayrı bir başlık onda bizim sınav hazırlama bölümümüz yok ki. Burası sorup anlama öğrenme yeri değil mi neden ters tepkiler vererek cevaplıyorsunuz anlamaya çalışmak yerine
Sayın hocam ters cevap vermedim buna emin olabilirsiniz... Sadece sorunu kendimde arayarak acaba ben mi anlatamiyorum dedm ki onca yazımın içinde bu cumlenin dışında aksi tarafa çekilecek hiç bir cümlem yok...
Kaldi ki sayfanın en başından bu yana kişi farketmeksizin elimden geldiğince herkese bildiklerimi paylaşarak yardımcı olmaya çalıştım, bu konuda bilen bilir...
Gerçekten anlamya ve anlatamiyorsam çözüm bulmaya yönelik bir cevap yazdim fakat farklı yere çekildi. Soru sorma yeri, sorulacak en basit bir şey dahi olsa bilmeyen için elbette sorarak öğrenecek diye farklı başlıklara ben yazmış biriyim kalkıp soru sormaniza karşı çıkacak değilim...
Son olarak konu başlığının taa en başından bu yana yapılan hiçbir yardımı ve paylaştığım onca şeyi görmeyip son mesajimdaki ilk cümleyi cımbızla çekip almanız ne kadar doğru bu da ayrı mesele...

omer_c

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 96
  • Teşekkür 178
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 15:16:49
Tartışmaya girmeden eşleştirme sorusu hazırlamayla ilgili bilgisi olan var mı, sanki doğru yanlış testi gibi hazırlanabiliyor o bölüm bana öyle geldi, tam bir eşleştirme mantığı yok ya da ben bulamadım, çözemedim.

FATOS2536

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 113
  • Teşekkür 154
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 15:55:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam ters cevap vermedim buna emin olabilirsiniz... Sadece sorunu kendimde arayarak acaba ben mi anlatamiyorum dedm ki onca yazımın içinde bu cumlenin dışında aksi tarafa çekilecek hiç bir cümlem yok...
Kaldi ki sayfanın en başından bu yana kişi farketmeksizin elimden geldiğince herkese bildiklerimi paylaşarak yardımcı olmaya çalıştım, bu konuda bilen bilir...
Gerçekten anlamya ve anlatamiyorsam çözüm bulmaya yönelik bir cevap yazdim fakat farklı yere çekildi. Soru sorma yeri, sorulacak en basit bir şey dahi olsa bilmeyen için elbette sorarak öğrenecek diye farklı başlıklara ben yazmış biriyim kalkıp soru sormaniza karşı çıkacak değilim...
Son olarak konu başlığının taa en başından bu yana yapılan hiçbir yardımı ve paylaştığım onca şeyi görmeyip son mesajimdaki ilk cümleyi cımbızla çekip almanız ne kadar doğru bu da ayrı mesele...
Hocam sadece cımbızla bir kelime seçerek söylemedim bunu,ben aynı soruyu 3 kere sordum en son siz de bana sorduğum soruya değil de sadece soru hazırlama kısmıyla alakalı aynı cevabı vermişsiniz. Kimse anlayarak yardımcı olmaya çalışmadı,belki aynı şeyi sürekli anlatmak zorunda kaldığınız için yorulmuş olabilirsiniz ama ben aynı şeyi tekrar tekrar soruyormuşum da yormuşum gibi bir cevap geldi bana. Kusura bakmayın ben yanlış anlamış olabilirim

FATOS2536

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 113
  • Teşekkür 154
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 15:55:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tartışmaya girmeden eşleştirme sorusu hazırlamayla ilgili bilgisi olan var mı, sanki doğru yanlış testi gibi hazırlanabiliyor o bölüm bana öyle geldi, tam bir eşleştirme mantığı yok ya da ben bulamadım, çözemedim.
Tam olarak benim de sorduğum şey bu

erkanerbas

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.495
  • Teşekkür 11170
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 16:06:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tam olarak benim de sorduğum şey bu
Örnek kullanım. Onaylanmış sorudur.

Örnek 2 resmindeki gibi de bir çalışma yapılabilir. 

FATOS2536

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 113
  • Teşekkür 154
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 17:30:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Örnek kullanım. Onaylanmış sorudur.

Örnek 2 resmindeki gibi de bir çalışma yapılabilir. 
Yani soruyu yazıp alttaki 1. Cevap 2. Cevap kısmına doğru mu yanlış mı olduğunu belirteceğiz öyle mi hocam. 2. Resimdeki çalışmayı da eşleştirme sınavından mı oluşturuyoruz acaba size zahmet olmayacaksa yapılış basamaklarını paylaşabilir misiniz?

efram63

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 66
  • Teşekkür 17
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 21:46:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eba giriş ilkokul ögrencileri pazar günü sadece
Hafta içi akşam 9 ile 12 arası da ilkokul velilerine açık hocam tabloda o şekilde

barbaross

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 211
  • Teşekkür 429
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 21:50:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hafta içi akşam 9 ile 12 arası da ilkokul velilerine açık hocam tabloda o şekilde
Ben ögrenciler için dedim hocam ilkokul velileri için değil

erkanerbas

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.495
  • Teşekkür 11170
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 22:23:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yani soruyu yazıp alttaki 1. Cevap 2. Cevap kısmına doğru mu yanlış mı olduğunu belirteceğiz öyle mi hocam. 2. Resimdeki çalışmayı da eşleştirme sınavından mı oluşturuyoruz acaba size zahmet olmayacaksa yapılış basamaklarını paylaşabilir misiniz?
Örnek Video
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

tiryakilikahve

  • Üye
  • *
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 11
  • Teşekkür 6
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2020 23:05:05
Arkadaşlar EBA da olan Müze Eğitimi Kursunun içeriğini tamamladım %100 diyor fakat sonunda değerlendirme vs olmadı. yanlış bir şey mi yapıyorum yoksa sistemde mi bir hata var?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK