Bugün benim doğum günüm, Cumhuriyet'imizin olduğu gibi... Böyle bir günde doğduğum için çok şanslı ve mutluyum. Harika bir duygu...
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin.
cumhuriyet bayramı kutlamalarını haberlerde izledim çok mutlu oldum inşallah sonsuza kadar yaşar cumhuriyetimiz