cumhuriyet bayramı kutlamalarını haberlerde izledim çok mutlu oldum inşallah sonsuza kadar yaşar cumhuriyetimiz
Onca engellemeye, otobüslerin Ankara'ya alınmamasına rağmen (Hatay eğitim-iş sendikası otobüsleri Ankara'ya alınmamıştır!) bu kadar görkemli kutlandıysa, isteyen herkes kutlayabilseydi yer yerinden oynardı.. Kutlamaya katılan, katılamasa da yürekten destekleyen herkesle gurur duyuyorum.. Cumhuriyeti sonsuza kadar yaşatacak sizlersiniz.. İyi ki varsınız..
"Benim naciz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır.. Ama Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.."
M. Kemal ATATÜRK