İyi günler arkadaşlar. Takvimde 'tebligat ve ilişik kesme' olarak ayın 26' sı belirtilmişti. Ayın 30' unda ayrılış ve aynı gün içinde diğer ilçede başlangıç yapsak bir sıkıntı olur mu? (büyükşehirin bir ilçesinden diğer ilçesine)
İl içi ataması yapılıpta iptal dilekçesi veren oldu mu arkadaşlar lütfen önemli arkadaşlar Hocam ben dilekçe verdim hocam. Şu an personel genel müdürlüğünde.Agustos ayında kurul toplanacak orada görüsulecekmis.