Yerime kimse gelmedi gerekçeli nedenlerimi de dilekceme ekledim.iptal dilekçem komisyonda Ağustos ayında karar verilecek. O zamana kadar ilişik kesmeden beklemek istiyorum.
kararname hala gözükmüyor herkeste mi öyle?
Kararname çıkmamış her işi son güne bırakıyorlar.