bulunduğum okula 3 sene önce geldim eylül itibari ile 3.yılım doluyor.il dışı istemeyi düşünüyorum fakat gelmez diye de fazla umutlanmıyorum.bulunduğum okuldan da ayrılmak istiyorum.şimdi bilen arkadaşlara birşey sormak istiyorum.il içi isteyip daha sonra da il dışına başvurabiliyormuyum
İsteğe bağlı il içi tayininiz çıkarsa, isteğe bağlı iller arası tayin isteyemezsiniz.
İsteyip, çıkmazsa sorun yok.