Ben geçen yıl norm fazlası oldum. İsteğe bağlı tayinim çıktı. Bu duyurunun 3. Maddesine göre eski okul ile yeni okulumun toplamı 3 yıl olursa tayin isteyebiliyor muyum
Sanırım bu yıl için mümkün.
Normalde yeni yönetmeliğe göre sadece resen tayin olanlar için için geçerli olacak. Geçiş döneminde kazanılmış hak açısından bu yıl ve belki de gelecek yıl tercihine yerleşenlere de hak tanınacak herhalde.