O sadece mazeret tayinleride mümkün.
Geçen yıl il içi atamalarda da öyleydi. önbaşvuru alınmıştı, sonrasında başvuru yapan kişilerin okulları "muhtemel" olarak istenebilir okullar arasına alınmıştı.
bu yıl resmen saçmalamışlar, il içi isteğe bağlı diye süslemişler ama bildiğin rulete dönmüş.