2026 İliçi Yerdeğişikliği

Çevrimdışı mehmetalibozlu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.642
  • 6.171
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.642
  • 6.171
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 May 2026 09:06:27
Bir işi de zamanında yap eyyyy Meb

Çevrimdışı agrewo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 123
  • 719
  • 123
  • 719
04 May 2026 09:07:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Birisi de zamanında yap eyyyy Meb

Kaçta açacak normalde 9 değil mi hocam

Çevrimdışı abbas020

  • Üye
  • *
  • 10
  • 15
  • 10
  • 15
04 May 2026 09:26:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O sadece mazeret tayinleride mümkün.
Geçen yıl il içi atamalarda da öyleydi. önbaşvuru alınmıştı, sonrasında başvuru yapan kişilerin okulları "muhtemel" olarak istenebilir okullar arasına alınmıştı.
bu yıl resmen saçmalamışlar, il içi isteğe bağlı diye süslemişler ama bildiğin rulete dönmüş.

Çevrimdışı blackbishop

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 222
  • Okul Müdürü
  • 170
  • 222
  • Okul Müdürü
04 May 2026 09:31:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçen yıl il içi atamalarda da öyleydi. önbaşvuru alınmıştı, sonrasında başvuru yapan kişilerin okulları "muhtemel" olarak istenebilir okullar arasına alınmıştı.
bu yıl resmen saçmalamışlar, il içi isteğe bağlı diye süslemişler ama bildiğin rulete dönmüş.
hiç bir zaman il içi tayin de muhtemel açıklar olmadı. Karıştırıyorsunuz.

Çevrimdışı glastealh

  • Üye
  • *
  • 14
  • 2
  • 14
  • 2
04 May 2026 09:34:41
Boş olan okulların listesi yayınlanmıyor muydu? Hala yok.

Çevrimdışı serdarsa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 641
  • 903
  • 641
  • 903
04 May 2026 09:37:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
o okulda sıraya girenler olduğu için il dışı özür grubu açılmaz. 3 sıra atamaya kadar kılavuzda yazıyor. Geçen yıl da öyle oldu

Geçen yıl ilk 2 sıra 2. Ve 3. Atamada sırada idi bu sene kılavuzda ilk 3 tercih mi diyor tam okumadım da

Çevrimdışı mehmetalibozlu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.642
  • 6.171
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.642
  • 6.171
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 May 2026 09:42:50
Ben bir okulu ilk sıraya yazmışsam benden daha yüksek puanlı birisi 2. sıraya yazmışsa o okula ben mi tanırım o mu atanır

Çevrimdışı glastealh

  • Üye
  • *
  • 14
  • 2
  • 14
  • 2
04 May 2026 09:44:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben bir okulu ilk sıraya yazmışsam benden daha yüksek puanlı birisi 2. sıraya yazmışsa o okula ben mi tanırım o mu atanır

Onun ilk tercihi gelmezse o atanır.

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.501
  • 20.524
  • 19.501
  • 20.524
04 May 2026 09:46:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar mebbisden  tercih yapacağız değil mi

Açılınca, evet.

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.501
  • 20.524
  • 19.501
  • 20.524
04 May 2026 09:47:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçen yıl il içi atamalarda da öyleydi. önbaşvuru alınmıştı, sonrasında başvuru yapan kişilerin okulları "muhtemel" olarak istenebilir okullar arasına alınmıştı.
bu yıl resmen saçmalamışlar, il içi isteğe bağlı diye süslemişler ama bildiğin rulete dönmüş.

Hafızanız sizi yanıltıyor maalesef. Hiç bir zaman öyle yapılmadı.

Çevrimdışı sadece50

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 1.117
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.217
  • 1.117
  • Müdür Yardımcısı
04 May 2026 09:47:51
yine ilk iki sıramı çalışacak?

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.501
  • 20.524
  • 19.501
  • 20.524
04 May 2026 09:48:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boş olan okulların listesi yayınlanmıyor muydu? Hala yok.

Yayınlanmasına gerek yok çünkü tercih ekranında boş olanlar görünecek.

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.501
  • 20.524
  • 19.501
  • 20.524
04 May 2026 09:49:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçen yıl ilk 2 sıra 2. Ve 3. Atamada sırada idi bu sene kılavuzda ilk 3 tercih mi diyor tam okumadım da

İlk 2 tercih için.

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.501
  • 20.524
  • 19.501
  • 20.524
04 May 2026 09:49:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yine ilk iki sıramı çalışacak?

Eğer sıraya girmek istiyorum seçeneğini işaretlerseniz.

Çevrimdışı abbas020

  • Üye
  • *
  • 10
  • 15
  • 10
  • 15
04 May 2026 09:57:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hiç bir zaman il içi tayin de muhtemel açıklar olmadı. Karıştırıyorsunuz.
Hocam önbaşvuru kısmını karıştırıyor olabilirim ama geçen yıl eşim "muhtemel" olarak görülen bir okula istedi, oradaki arkadaş benim okuluma atanıncada ataması yapıldı. Yani başvuru sırasında muhtemel boşalacak okulları görüyorduk.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK