Açıldığında da hizmet puanı hesaplanamıyor şeklinde uyarı veriyor.
iller kendi sayfalarında boş okulları yayınlayacaklar mi acaba?
hayır şimdilik böyle bır yazı gıtmemiş bakanlıktan mebbıste cıkacakmıs boş okullar
açılmıyor :(idarecimisiniz .Son çalıştığınız okulda 3 yılını doldurmayan idareciler de tayin isteyemeyecek diyorlar.
ben orraya gelemedim
Mebbistede cikmayacak diye duydum.