ilde tek ihtiyaç var sizce böyle bir durumda tayini çıkan olur mu?
Nereden yaptın hocam? Bende yok. ajanda veya tarayıcıdan açılmıyor.
mebbisyd.mev.gov.tr adresini deneyin e devlet girişi yapın
Hayır hocam giriş yok. şu yazı var. Siteler hala bozuk.Hmmm… Bu sayfaya ulaşılamıyormebbisyd.meb.gov.tr sunucusunun IP adresi bulunamadı.
Bursa'da burbis uzerinden yapiliyormus. Dogru mu bu?
arkadaşlar ihtiyaç olmayan okulları tercih ettiğimizde eğer o okuldan bir öğretmende il içi tayin istiyorsa sonuçlar ayın 11 inde açıklandığında o okula çıkabilir mi yoksa sıra atamasında mı çıkma ihtimali var.
Arkadaşlar çok uzun zamandır tayin istemeyince bir sorayım dedim.Okulum orta okuldu kapandı liseye döndü.Kurum kodu değişti.Lise bünyesinde hem orta okul hem lise olarak devam edecek.Bu kurumda yeni göreve başlamış gibiyim.Bu durum sebebiyle 3 yılınızı doldurmadınız diye uyarı veriyor.Beyan kısmında hangi seçeneği işaretleyeceğim?