Hocalarım okul onayı açıldı mı sistemde görünmüyor halende
İliçi sıraya başvurursak il dışı isteyebilir miyiz?
Evet
Arkadaşlar bu hafta il içi açıklandıktan sonra sıralar kaç kez çalıştırılacak?Geçen sene yaz tatilinde bir kez çalıştırılmıştı diye hatırlıyorum
Peki il içi sıraya başvurduk il dışı istedik çıkmadı il içi sıradan düşüyor muyuz yoksa yine sıralamada kalıyor muyuz ?
sıra 2 defa çalışacak öğretmenim
İlk istekte otomatik çalışacak değil mi, yani biriyle anlaştık karşılıklı tayin isteyeceğiz, normalde ikimizin okulunda da boş yok, çıkar mı..