geçen yıl bursa da 5 puan dyk verıldı ama bu yıl ne yazıkkı verılmemıs dyk puanımız
Diyelim il içi atandık ;gitmeme tercihimiz var mı
Vardır hocam ilişik kesmeyip beklerseniz her yıl iptal çıkıyor ama keske gitmeyecekseniz tercih yapmasanız belki o okula çok ihtiyacı olan vardır.[/quoteİptal nasıl çıkıyor hocam
Okul onayı açıldı mı
İ [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] Vardır hocam ilişik kesmeyip beklerseniz her yıl iptal çıkıyor ama keske gitmeyecekseniz tercih yapmasanız belki o okula çok ihtiyacı olan vardır.[/quoteİptal nasıl çıkıyor hocam Hocam bir süre sonra yazı geliyor isteyenler iptal edebilir şeklinde ama ilişik kesmeyip o süreyi beklemekte riskli
Açılmadı
Bazı ihtiyaç olmayan okulların listede isimlerinin hiç yer almadığına denk geldiniz mi? Örneğin o okulda sıraya girmek istesem nasıl tercih edeceğim?
İhtiyaç yok yazan bir yere yerleşme ihtimali % kaç hocalarım
Mesela bizim okul.il içi listesinde adı bile yazılmamış.Ama normalde 3 ücretli öğretmen var. sanırım o kontenjanı eş durumunda boş gösterecekler
Kendi sayfanızdan bakıyorsanız, kadronuzun bulunduğu okulu göremezsiniz.