Hocam istediğin yer boşa çıkmadan onunla karşılıklı nasıl yer değiştirilecek?biraz açar mısınız?iki okulda dolu sen oraya o senin yerine sistemde var mı?
Benim anladığım kadarıyla karşılıklı iki kişi isteyince değişiyor ama o arada dışarıdan daha yüksek puanlı birinin o okulları tercih etmemesi gerekiyor, çünkü diğer ikisi değişirse kendi arasında yüksek puanlı mağdur oluyor, üçünün tayini de olmuyor bu sefer.. Ben geçen sene karşılaştım nasıl çıktı tayininiz dedim karşılıklı istedik dediler, okullarından giden de olmamıştı... Yani hafızam bana oyun oynamıyorsa öyle hatırlıyorum.