Aynen dediğniz gibi hocam. Ben isteseydim işi bozuyormuşum çünkü birinden benim puan yüksekti. İşin tuhafı ilde benim branştan tayini çıkan sadece o iki arkadaş. Emekli olan bir ihtimal olabilir.
Artık karşılıklı iki kişi tayin istediği zaman normalde boşluk olmasa bile çıkıyormuş.. Anlaşıp tayin istenebilir...
Ama dediğiniz gibi dışarıdan yüksek puanlı biri isterse nolur tam çözemedim, diğer iki kişi yer değiştiremezse yüksek puanlı da boş olmadığı için giremez araya. Yok onu dikkate almayıp diğer iki kişiyi karşılıklı değiştirirse bu sefer yüksek puanlı benim puanım daha yüksek ben niye gidemedim der garip işler