2026 İliçi Yerdeğişikliği

Çevrimdışı Asethan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 635
  • 251
  • 635
  • 251
06 May 2026 12:05:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul onayı verilmeden başvuruyu silebiliyor muyuz?
Evet

Çevrimdışı deva35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.398
  • 11.769
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 7.398
  • 11.769
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 12:14:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet
göremedim ama hocam. Telefondan girdiğim için olabilir mi? Hangi sekmeden acaba

Çevrimdışı Asethan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 635
  • 251
  • 635
  • 251
06 May 2026 12:24:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
göremedim ama hocam. Telefondan girdiğim için olabilir mi? Hangi sekmeden acaba
Tercihlere girip yapılabiliyordu diye hatırlıyorum hocam onay gelene dek değişim oluyordu ..

Çevrimdışı natal

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.558
  • 992
  • Lise Branş Öğrt.
  • 2.558
  • 992
  • Lise Branş Öğrt.
06 May 2026 12:33:03
yönetmelik sonrası dyk hizmet puanı silinmiş sizde durum nasıl arkadaşlar?

Çevrimdışı ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
06 May 2026 12:50:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası olup isteği doğrultusunda tayin isteyip bir okula yerleşen bir öğretmen 3 yıl dolmadan il içi isteyebilir mi?
Kılavuzda var hocam isteyebilir.
 Görevli oldukları eğitim kurumunun dönüştürülmesi, kapanması, eğitim kurumunda norm kadro
fazlası olmaları veya hizmetin gereği ve çeşitli nedenlere bağlı olarak idari tasarrufla istekleri doğrultusunda ya da resen görev yerleri değiştirilen öğretmenlerin bulundukları eğitim kurumlarında ve daha önceki eğitim kurumlarında geçen hizmet süreleri,

Çevrimdışı ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
06 May 2026 12:58:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul onayı verilmeden başvuruyu silebiliyor muyuz?
Değişiklik yapacaksanız okul onayı yapılmadan değiştirebilirsiniz.Ama iptal edecekseniz sanırım okula dilekçe vererek iptal talep etmelisiniz.Kılavuzda o şekilde yazıyordu diye hatırlıyorum.

Çevrimdışı özlemin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 13:24:26
Hocam tek tercih yapıyorlar karşılıklı. O yüzden araya başkası giremiyor.

Çevrimdışı 1ABCD1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.597
  • 2.849
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.597
  • 2.849
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 13:32:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam tek tercih yapıyorlar karşılıklı. O yüzden araya başkası giremiyor.

Boşluk olmazsa hareket olmaz. Bu şekilde yer değiştirme mümkün değil.

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.504
  • 20.526
  • 19.504
  • 20.526
06 May 2026 13:37:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam tek tercih yapıyorlar karşılıklı. O yüzden araya başkası giremiyor.

O okulları başkaları tercih da edebilir ama.

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 13:39:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam tek tercih yapıyorlar karşılıklı. O yüzden araya başkası giremiyor.

Tamam da hocam puan üstünlüğü esas ben şuan 40 tercih yaptım tercihlerimden birine benden düşük puanlı biri giderse ben itiraz ederim.

Çevrimdışı derty12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 811
  • 730
  • 811
  • 730
06 May 2026 13:51:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ama sonuçta hocam herkes bir okulu yazıyo illa ki karşılıklı biri yer değiştirir.diyelim 10 yer yazdım istediğim 10 yerden biri de benim okulumu yazdı.onunla yer mi değiştireceğim ben böyle bir şeye denk gelmedim.
Hocam bu geçen sene başlayan bir şey, ben sıra çalıştırma ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Sizin dediğiniz noktada da, 10 okul yazdık illa gelir diyorsunuz da burda önemli olan karşılıklı yazanların dışında yüksek puanlı birinin yazmaması.. Çoğu kişi ya gelirse diye nerdeyse tüm okulları yazıyor o yüzden ihtimal düşüyor. Kıyıda köşede kalan kimsenin yazmadığı okulu yazdınız diyelim o da sizin okulu yazdı, başka da kimse yazmadı olur.
Büyük yerlerde biraz zor, küçük yerlerde daha olası. Bakalım bizim I'm okulda bir arkadaş yazdı karşılıklı anlaşarak, boş olmamasına rağmen. Sonuçlar açıklanınca belli olur, böyle bir durum var mı yok mu öğreniriz...

Çevrimdışı ruzgarneo

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.593
  • 32.851
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.593
  • 32.851
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 13:53:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O okulları başkaları tercih da edebilir ama.
Kimse tercih etmese de yine karşılıklı yer değiştirme olmaz. Mutlaka norm açığı oluşmalı. Örnek olarak gösterilen durumlarda mutlaka bir norm açığı oluşmuştur.

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 14:05:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] sonucu burdan bildirirseniz sevinirim merak ettim çünkü gerçekten böyle bir şey olabilir mi ?

Çevrimdışı mavim1

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 29
  • 69
  • 29
  • 69
06 May 2026 14:16:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamam da hocam puan üstünlüğü esas ben şuan 40 tercih yaptım tercihlerimden birine benden düşük puanlı biri giderse ben itiraz ederim.
kendinden düşük puan alanı nasıl anlayabilirsin puanları göremezsin 2025 de puanlara bakmak istedim mebbis şifresi cıkıyor

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.504
  • 20.526
  • 19.504
  • 20.526
06 May 2026 14:23:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kimse tercih etmese de yine karşılıklı yer değiştirme olmaz. Mutlaka norm açığı oluşmalı. Örnek olarak gösterilen durumlarda mutlaka bir norm açığı oluşmuştur.

İki okulda da boşluk olmamasına rağmen karşılıklı yer değiştirildiğini (kendisi ya da arkadaşı) ifade eden yorumlar okudum.
Ama yaptıkları halde olmadı diyenler de var. Genel kanı o okulları daha yüksek puanlı kişiler de yazdığı için olmadığı şeklinde.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK