Ama sonuçta hocam herkes bir okulu yazıyo illa ki karşılıklı biri yer değiştirir.diyelim 10 yer yazdım istediğim 10 yerden biri de benim okulumu yazdı.onunla yer mi değiştireceğim ben böyle bir şeye denk gelmedim.
Hocam bu geçen sene başlayan bir şey, ben sıra çalıştırma ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Sizin dediğiniz noktada da, 10 okul yazdık illa gelir diyorsunuz da burda önemli olan karşılıklı yazanların dışında yüksek puanlı birinin yazmaması.. Çoğu kişi ya gelirse diye nerdeyse tüm okulları yazıyor o yüzden ihtimal düşüyor. Kıyıda köşede kalan kimsenin yazmadığı okulu yazdınız diyelim o da sizin okulu yazdı, başka da kimse yazmadı olur.
Büyük yerlerde biraz zor, küçük yerlerde daha olası. Bakalım bizim I'm okulda bir arkadaş yazdı karşılıklı anlaşarak, boş olmamasına rağmen. Sonuçlar açıklanınca belli olur, böyle bir durum var mı yok mu öğreniriz...