Hocalarım okul onayı açıldı mı sistemde görünmüyor halende
İlk istekte otomatik çalışacak değil mi, yani biriyle anlaştık karşılıklı tayin isteyeceğiz, normalde ikimizin okulunda da boş yok, çıkar mı..
İliçi sıraya başvurursak il dışı isteyebilir miyiz?
Sıra atamasına girmeme seçeneği var mı hocam?
o sıra nerede gözüküyor
Okul onayı aktif oldu mu arkadaşlar?
İl içi başvuru ne zaman son
40. Tercihin altında ilk iki tercihte sıraya girmek istiyorum/istemiyorum seçeneği var.
bu seçenek ne oluyor önümüzdeki dönem için mi kullanılacak