Merhabalar tercih için başvurumu kaydeti tıklayınca sıra kaydını seçmeniz gerekmektedir diye uyarı veriyor bu ne demek oluyor bilen var mı acaba
"Tercih ettikleri eğitim kurumlarına ataması yapılamayan öğretmenlerden başvuru esnasında sıraya
girme talebinde bulunanlar, ilk iki tercihlerinde yer alan eğitim kurumları için alanları bazında
hizmet puanı üstünlüğüne göre sıraya alınacaktır. Sıraya bağlı atama işlemleri, Ek-1'de yer alan
takvimde belirtilen tarihlerde yürütülecektir."