Ekran 3 yılını dolduramayanlara da açılıyor mu acaba? Benim idarecilikte 3 yılım dolmuyor ancak başvuru sayfası açılmış. Başvuru yapabilecek miyim yoksa herkese geliyor mu bu sayfa?
Şu an denedim, başvurumu kaydet butonuna tıklayınca 3 yılı doldurmadanız uyarısı verdi.
Ben de aynı durumdayım, önceden beyan kısmında oluyordu, beyanları isteniyordu. Sn bakan son golü attı artık idarecilerde de 3 yıl şartı var il içi için. Ben de önümüzdeki seneyi bekleyeceğim. Zaten isteyebileceğim bir okul da yokmuş, kıyıda köşede okullar..