2026 İliçi Yerdeğişikliği

Çevrimdışı abbas020

  • Üye
  • *
  • 10
  • 15
  • 10
  • 15
04 May 2026 11:01:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Açıldı mi sistem
İnsanların aklıyla oynuyorlar, hem 3 gün gibi kısa süre ver, hem de sistemi geç aç.

Çevrimdışı abbas020

  • Üye
  • *
  • 10
  • 15
  • 10
  • 15
04 May 2026 11:04:47
Çok mu zor şu işi kolaylaştırmak. Açık olan okullar üzerinden 3 günlük bir önbaşvuru alırsın, sonrasında açığı olmayan ama önbaşvuru yapanların okullarını da muhtemel olarak esas başvuruya eklersin. En azından açık olmayan ve kimsenin atama istemediği okullar havuzdan elenir. Benim havuzumda 300 den fazla okul var, hangi birini arayayımda bilgi alayım. Bunların en az yarısı söylediğim sistemde otomatik olarak elenmiş olurdu.

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
04 May 2026 11:17:13
Hala açılmadı mı ?

Çevrimdışı blackbishop

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 222
  • Okul Müdürü
  • 170
  • 222
  • Okul Müdürü
04 May 2026 11:18:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hala açılmadı mı ?
hala açılmadı 😅

Çevrimdışı freddy krueger

  • Üye
  • *
  • 30
  • 6
  • 30
  • 6
04 May 2026 11:29:03
Geçen sene akşam 20 de açılmıştı. 😂

Çevrimdışı ozlemy

  • Yeni Üye
  • 4
  • 3
  • 4
  • 3
04 May 2026 11:32:50
Mebbise giriste sorun yaşıyorum.Nasil girebiliyorsunuz?

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.030
  • 8.163
  • 2.030
  • 8.163
04 May 2026 11:33:52
Ya mebbise girişte bir sorun eskiden hemen girerdik şimdi iki aşamalı doğrulama istiyor.

Çevrimdışı nevin_meltem

  • Aktif Üye
  • **
  • 54
  • 27
  • 54
  • 27
04 May 2026 11:35:09
Eskiden iller liste verirdi artık bakanlık yaptığı için verilmeyecek mi, ve liste verilmeyecekse körlemesine mi isteyeceğiz

Çevrimdışı ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
04 May 2026 11:35:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mebbise giriste sorun yaşıyorum.Nasil girebiliyorsunuz?
Öncelikle meb ajandayı güncelleyin hocam.Meb ajanda üzerinden doğrudan giriş hala yok.Chrome üzerinden girin meb ajandadan onaylayın

Çevrimdışı ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
04 May 2026 11:37:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eskiden iller liste verirdi artık bakanlık yaptığı için verilmeyecek mi, ve liste verilmeyecekse körlemesine mi isteyeceğiz
Sisteme girince kontenjan listesi vardı geçen sene hocam.Muhtemelen bu sene de olur.

Çevrimdışı isikayhan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 19.502
  • 20.525
  • 19.502
  • 20.525
04 May 2026 11:46:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Anlatmaya çalıştığım bu. Eşim isterken o okul muhtemel boşalacak olarak görünüyordu. Az önce o okuldan benim okuluma atanan arkadaşla konuşup teyit ettim ki geçen yıl istek yapılırken muhtemel boşalacakları da görüyorduk. Şöyle birşey var, belki il mem onaylanan başvurulara göre kendi bünyesinde münhaller ve muhtemelleri gösteren bir liste yayımladıysa, oradan görmüş olabiliriz. Bildiğim, atama isteğimiz sırasında -kesin olarak- oradan birinin atama isteğinde bulunduğunu biliyorduk.

Sorun şu ki o ifade mazeret tayinlerinde kullanılıyor.

Çevrimdışı Asethan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 635
  • 251
  • 635
  • 251
04 May 2026 11:54:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sorun şu ki o ifade mazeret tayinlerinde kullanılıyor.
Sistem halen açılmadı mı hocam?

Çevrimdışı yalcinbayram04

  • Yeni Üye
  • 2
  • 4
  • 2
  • 4
04 May 2026 12:00:31
Henüz açılmadı, kontenjanlar tercih yaparken size görünecek, okulların yanında boş norm sayıları da yazıyor olacak. Korlemesine bir başvuru olmayacak. Önceki başvurularda da bu sekildeydi

Çevrimdışı mahey85

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 37
  • 68
  • 37
  • 68
04 May 2026 12:05:17
2. ve 3. defa sıra çalıştığı zaman bütün tercihler için mi sadece ilk iki tercih için mi?

Çevrimdışı wertigo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 284
  • 592
  • 284
  • 592
04 May 2026 12:14:11
Bu başvuruları niye zamanında açmazlar ya hu? Aklıma başka şeyler geliyor. Kişiye özel başvurular açıp kalanları daha sonra mı açarlar?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK