Ocak ayında çıkan yönetmelikte tayin hakkımız yoktu. Bu yönetmeliğe göre var diye anladım ben de umarım öyledir
Teşekkür ederim
Bu yönetmelik değil, duyuru.
Yönetmeliğe göre hala hakkınız yok. Üstte belirttiğim gibi kazanılmış hak açısından yargıya taşınmaması açısından geçici olarak verilmiş diye tahmin ediyorum.