Uzatılma sebebi ilk gün geç açtılar. Açtılar açmasına da o gün bir sürü insan tercih yapamadı. Yani birinci günü pas geçtiler.

Normal bir ülkede yaşasak bu mebbsisi kim işletiyorsa onun istifa etmesi pardon görevden affını istemesi lazım. Tarih belli. Kaç ay önceden açıklanmış. Buna göre hiç hazırlık yapılmamış.