2026 İliçi Yerdeğişikliği

Çevrimdışı Yenibirisi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 105
  • 180
  • 105
  • 180
06 May 2026 18:49:39
Bu uzatma işleri insanın midesini bulandırıyor.

Çevrimdışı hazanın dünyası

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.097
  • 4.093
  • 2.097
  • 4.093
06 May 2026 19:39:11
2026 Yılı Öğretmenlerin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Duyurusu kapsamında başvurular 07.05.2026 tarihi saat 16.00'a kadar uzatılmıştır.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı RebeL35

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 235
  • 121
  • 235
  • 121
06 May 2026 19:45:53
Merak ettim de,şayet tayin çıkarsa kararnameler ne zaman düşer.

Çevrimdışı blue38127

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.292
  • 18.687
  • Müdür Yardımcısı
  • 3.292
  • 18.687
  • Müdür Yardımcısı
06 May 2026 19:49:28
Niye uzatmışlar acep.

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 19:54:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merak ettim de,şayet tayin çıkarsa kararnameler ne zaman düşer.

26 Haziran

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 19:55:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Niye uzatmışlar acep.

Çok okul vardı ya seçemedik herhalde ondan uzatıldı.

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 19:55:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu uzatma işleri insanın midesini bulandırıyor.

Benimde

Çevrimdışı bekhas

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.505
  • 2.450
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.505
  • 2.450
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 19:59:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimde
Uzatmalarda verilen penaltı misali..
Hakeme güven olmaz.

Çevrimdışı wertigo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 284
  • 592
  • 284
  • 592
06 May 2026 20:04:16
Uzatılma sebebi ilk gün geç açtılar. Açtılar açmasına da o gün bir sürü insan tercih yapamadı. Yani birinci günü pas geçtiler. :P Normal bir ülkede yaşasak bu mebbsisi kim işletiyorsa onun istifa etmesi pardon görevden affını istemesi lazım. Tarih belli. Kaç ay önceden açıklanmış. Buna göre hiç hazırlık yapılmamış.

Çevrimdışı melisacan7

  • Üye
  • *
  • 671
  • 1.209
  • 671
  • 1.209
06 May 2026 20:30:33
Çok okul vardı ya seçemedik

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 20:56:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok okul vardı ya seçemedik

Tabi bütün okullar vardı ışte .

Çevrimdışı özlemin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 21:07:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boşluk olmazsa hareket olmaz. Bu şekilde yer değiştirme mümkün değil.
Boşluk yok ama karşılıklı tercih yapılıyor,önceki yıllarda yapıldı.Tek tercih yapıyor başka okul yazmıyor.

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 21:08:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boşluk yok ama karşılıklı tercih yapılıyor,önceki yıllarda yapıldı.Tek tercih yapıyor başka okul yazmıyor.

Hocam ben diyelim o tek tercihi yazdim onlar kendi aralarinda benden düşük puanlıysa nasıl gidecek ? Olur mu öyle saçmalık?

Çevrimdışı özlemin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 May 2026 21:10:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamam da hocam puan üstünlüğü esas ben şuan 40 tercih yaptım tercihlerimden birine benden düşük puanlı biri giderse ben itiraz ederim.
Hocam mantık şu,  ben bi okulu istedim benim tayinim çıkmadan benim yerime puanı yüksek olsa da başkası gelemez. Benim karşılıklı istediğim kişi de tek tercih yaptı o gitmese kimse gelemez. Biz karşılıklı yazdığımız için ve tek tercih yaptığımız için onunki çıkınca benimki de çıkmış oluyor. puanı yüksek olsa da ben gidemedikten sonra başkası gelemez ki.Karşımdaki de gidemeden kimse gelemez.

Çevrimdışı Kupakızı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.031
  • 8.166
  • 2.031
  • 8.166
06 May 2026 21:14:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam mantık şu,  ben bi okulu istedim benim tayinim çıkmadan benim yerime puanı yüksek olsa da başkası gelemez. Benim karşılıklı istediğim kişi de tek tercih yaptı o gitmese kimse gelemez. Biz karşılıklı yazdığımız için ve tek tercih yaptığımız için onunki çıkınca benimki de çıkmış oluyor. puanı yüksek olsa da ben gidemedikten sonra başkası gelemez ki.Karşımdaki de gidemeden kimse gelemez.

Tamamda sistemde belki o okul benim ilk tercihim ve siralamaya girmişim benim sayfamda benden dusuk puanli birinin o okula gittigini göreceğim bu mahkemelik bir olay olur. Puan üstünlüğü var çünkü kimsenin yer degiştirmemesi gerekir mantıken. Son 3yıldır il içi isteyemiyorum sistem değiştiyse bilemedim. Proje okullarinin atamasjna döndüyse hic bilemeyecegim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK