Kutlarım öğretmenim. Ben de 3 ay kadar önce başöğretmenlik için açtım davamı. Darısı başıma diyelim 
payçiçek öğretmenim,senin de güzel haberlerini bekliyoruz o zaman

Toktamış Ateşi de kaybettiğimizi öğrendim..Çoook üzüldüm..Çok beğenirdim.. onu ekranlarda gördüğümde sıkılmadan büyük bir keyifle izlerdim.. dinlerdim.. öğrenirdim... Allah rahmet eylesin...Yakınlarına sabırlar versin.. İnanıyorum ki onun yetiştirdiği öğrencileri de Birer Toktamış Ateş olacaklardır...
ben de çok üzüldüm gerçekten,Allah rahmet eylesin,ailesine ve tüm sevenlerine sabırlar versin