Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum. babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun. iyi geceler...
Öğretmenim geçmiş olsun, ben şuan ki mesajınızı okudum ve babanızın hasta olduğunu anladım, Allah şifalar nasip etsin inşallah.