Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Oca 2013 22:47:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevinçliyim arkadaşlar.. Eşim uzmanlık  sınavını kazandığı halde, okulundan başvuru kendisine tebliğ edilmediğinden, başvuru yapamamıştı.. Geçen yıl mahkemeye verdik, mağdur olduğumuz için ve davayı kazandık.. Şimdi geçmişe dönük haklarını da alacakmışız, adaletin yerini bulması ne güzelmiş.. Sendika avukatımıza ayrıca çok teşekkürler :)
Gözünüz aydın öğretmenim.

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
23 Oca 2013 00:12:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevinçliyim arkadaşlar.. Eşim uzmanlık  sınavını kazandığı halde, okulundan başvuru kendisine tebliğ edilmediğinden, başvuru yapamamıştı.. Geçen yıl mahkemeye verdik, mağdur olduğumuz için ve davayı kazandık.. Şimdi geçmişe dönük haklarını da alacakmışız, adaletin yerini bulması ne güzelmiş.. Sendika avukatımıza ayrıca çok teşekkürler :)
Çok sevindim öğretmenim..Tebrik ederim..Geçte olsa hak yerini bulduğu için mutlu oldum...

Çevrimdışı tuncayikranur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 408
  • 2.009
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 408
  • 2.009
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Oca 2013 00:15:34
Galatasaray Üniversitesi de yanıyor.Bir tarih daha yok oluyor.Böyle haberleri ne kadar sık duymaya başladık.Umarım bu gün güneş tüm güzelliği ile doğar ve kötülüklerin üstünü örter inşallah bu mübarek günün hürmetine..

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
23 Oca 2013 00:22:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevinçliyim arkadaşlar.. Eşim uzmanlık  sınavını kazandığı halde, okulundan başvuru kendisine tebliğ edilmediğinden, başvuru yapamamıştı.. Geçen yıl mahkemeye verdik, mağdur olduğumuz için ve davayı kazandık.. Şimdi geçmişe dönük haklarını da alacakmışız, adaletin yerini bulması ne güzelmiş.. Sendika avukatımıza ayrıca çok teşekkürler :)
Boşuna dememişler hak verilmez alınır diye...gözünüz aydın öğretmenim...Hakkınızı aradığınız için saygılar...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
23 Oca 2013 00:44:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevinçliyim arkadaşlar.. Eşim uzmanlık  sınavını kazandığı halde, okulundan başvuru kendisine tebliğ edilmediğinden, başvuru yapamamıştı.. Geçen yıl mahkemeye verdik, mağdur olduğumuz için ve davayı kazandık.. Şimdi geçmişe dönük haklarını da alacakmışız, adaletin yerini bulması ne güzelmiş.. Sendika avukatımıza ayrıca çok teşekkürler :)

Öğretmenim hayırlı olsun, sizin adınıza sevindim  :)

Çevrimdışı kardia

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.486
  • 16.537
  • 3.486
  • 16.537
23 Oca 2013 00:51:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevinçliyim arkadaşlar.. Eşim uzmanlık  sınavını kazandığı halde, okulundan başvuru kendisine tebliğ edilmediğinden, başvuru yapamamıştı.. Geçen yıl mahkemeye verdik, mağdur olduğumuz için ve davayı kazandık.. Şimdi geçmişe dönük haklarını da alacakmışız, adaletin yerini bulması ne güzelmiş.. Sendika avukatımıza ayrıca çok teşekkürler :)

Gözünüz aydın hocam. Sizin adınıza çok sevindim. :)

Çevrimdışı gmzrtn

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 44
  • 69
  • 44
  • 69
23 Oca 2013 01:11:31
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Oca 2013 01:12:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...

Öğretmenim mübarek kandil günü hürmetini cenabı hak babanıza şifa versin inşallah.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
23 Oca 2013 01:13:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...

Öğretmenim geçmiş olsun, ben şuan ki mesajınızı okudum ve babanızın hasta olduğunu anladım, Allah şifalar nasip etsin inşallah.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
23 Oca 2013 01:18:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...
Rabbimiz bu mübarek günün hürmetine babanızın sağlığına kavuşmasına yardımcı olur inşallah.

Çevrimdışı bombom12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 384
  • 1.129
  • 384
  • 1.129
23 Oca 2013 01:37:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...
Derdini veren Rabbim inşaallah dermanını da vermiştir. Rabbim şafi ismini babanıza ve tüm şifa bekleyen hastalarımıza tecelli etsin.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Oca 2013 02:38:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Galatasaray Üniversitesi de yanıyor.Bir tarih daha yok oluyor.Böyle haberleri ne kadar sık duymaya başladık.Umarım bu gün güneş tüm güzelliği ile doğar ve kötülüklerin üstünü örter inşallah bu mübarek günün hürmetine..
Malesef tarih yanıyor orada.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Oca 2013 06:46:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...
Rabbim şafi ismini babanıza ve tüm şifa bekleyen hastalarımıza tecelli etsin.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Oca 2013 06:56:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...
Geçmiş olsun öğretmenim,dualarımız babanızın ve tüm hastalarımızın şifa bulması için .

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.343
  • 237.874
  • 30.343
  • 237.874
23 Oca 2013 07:04:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canım arkadaşlarım. Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.  babamın durumu kötü ama ben buna biraz daha alıştım... arada kötü olsamda  Moralimi yüksek tutup onun yaşadığı her günü bayram günü gibi görüyorum... doktorlar yapılacak bişey kalmamış diyorlar. biz tahlil sonuçlarını başka bi doktora daha götüreceğiz. bi umut işte.
 babammın sağlık durmunun olumlu yönde ilerlemesi için bi dua ederseniz allah hepinizden razı olsun.  iyi geceler...

Rabbim acil şifalar versin.Umudunuzu yitirmeyin.Dualarımız sizlerle.YA ŞAFİ çekelim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK