vardı olmaz mı perşembe cuma iki üç öğrenci vardı ama toptan kesmısler
İtiraz edin hocam. Gelecek ay arti yazsin yazmazsa bi üst kuruma dilekçe.
Bize de her hafta cift nöbet yazmaya başladı idare.
Herkes işini yapacak o zaman. Hep öğretmenler taviz veriyor.