Nisan ek ders ucreti olarak 17 630 lira yattı. Bursluluk sınavı görevim de vardı. Eksiklik var mı acaba?
Kaç saat yazıldığına bağlı hocam.
Hiç devamsızlığı olmayan , nöbeti tam olan bir sınıf öğretmenine 100 saat yazıldı.
O da takriben 19.440 civarı yapıyor.
Konya' da bursluluk sınav görevleri dahil edilmedi.
Diğer aya kaldı.