iyi akşamlar arkadaşlar...
öğrencileri havuza götüreceğimi söylemiştim...
10 günlük... araca ihtiyaç var demiştim...
olurdu... olmazdı .. derken...
bugün hallettim.. oldu..
...
şimdiki sorunumuz...
erkeklerin yüzme için şort gerekli... o kolay..
ama kız öğrenciler mayo gerekli...
ve mayolar pahalı..
acaba mayoyu da beleşe !!! getirebilir miyiz... arayışına girdik..
...
insan !! bir garip arkadaş...
bir türlü mutlu olmuyor !!..
olmazsa da bir şekilde çözeriz..,
..
neticede.. denizi geçtik be kardeşim..
derede boğulmayız...
..
yeniden.. iyi akşamlar..