Uzun yola çıktığım için kar, boran, fırtına beklemiştim. Yağmur bile yağmadı hayret! En azından şakır şakır yağan bir yağmur beklerdim 😊
Gidişte 2 saat otogarda beklemiştim. Dönüşte otobüs vaktinden 5 dk önce gelip, bir tek beni alıp çıktı.
Adapazarından aynı okulda görev yaptığımız bir öğretmen arkadaş da bindi otobüse. Hayırdır inşallah ☺️
Demek Tohat beni çağırıyormuş.
Gitmemi istemiyormuş.
Maşallah, 41 kere maşallah , şoför abim de güzel ve hızlı kullanılıyor arabayı.
Bayramdan dönen tüm arkadaşlara iyi yolculuklar dilerim...