Ara tatil ve bayram birleşti. Çocuğumun öğretmenlerinin verdikleri görevlerden başımızı kaldıramıyoruz. Hergün bir meslektaşım WhatsApp tan görev veriyor.tam bitti derken diğer görev veriliyor.Bayramda ödevlerle performans görevleri deneylerle uğraşıp duruyoruz.Siz de durum aynı mı merak ettim.Bayram zehir oldu.
aynı aynı. Tatil bitiminde de yazılılar başlıyor