Arkadaşlar 2 gündür çok yoruluyorum tatil dönüşü niye böyle oldu bilmiyorum. Sizde de durum aynı mı ?
Ben de adaptasyon sorunu yaşıyorum öğretmenim.
Tatil dinlenme tatili değildi.
Tatil öncesi çocukların büyük kısmı oruçtu ve durgundu.
Şimdi hem bayram yorgunluğu hem çocukların hareketliliği biraz zor geldi ilk günler sanırım.