Konu: Griceviz Uygulaması İle İlgili Aklımıza Takılanlar  (Okunma sayısı 60993 defa)

chelseali

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 61
  • Teşekkür 88
    • Çevrimdışı
  • # 23 Tem 2019 18:06:59
Eğitmen eğitimi kalsın. Sağlığımızdan olacağız. Ben bırakıyorum

bennn

  • Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Teşekkür 21
    • Çevrimdışı
  • # 23 Tem 2019 19:50:15
Süre sonuna kadar 1000 oyun mu oynayacağız ?

selimiye11

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 1.871
  • Teşekkür 21149
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 00:23:06
Ya bir ceviz ne kadar gri olabilir? Resmen dalga geçiyorlar. Hizmetiçi komedisi sahne 1 mi bu?
Benim bildiğim akıl oyunları masada materyallerle oynanır. Öğretmeninin elinde cep telefonu veya tabletle 1 saat oynadığını gören öğrencilerim beni dinler mi ki acaba.
Bir de işin gerçeği, tatil mi yapıyoruz. İşi gücü var öğretmenlerin de birer evlat birer ana, baba olduğunu unutmayalım. Yerim gri cevizi.

İnsan beynini gerçekten eğitecek tek bir şey vardır; beynin insanın kendisi tarafından isteyerek kullanılması.

sinaga

  • Uzman Üye
  • *****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 2.126
  • Teşekkür 2833
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 01:20:14
Arkadaşlar bu kurs nerede verilecek. Bilgisi olan var mı?

okkulöncesi

  • Üye
  • *
  • İleti: 16
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 11:38:23
Arkadaşlar ben de az da olsa girip bakıyorum oynuyorum ama kafama takılanlar var. Mesela ilk olarak benim zeka oyunları ile ilgili önceden herhangi bir katılımım sertifikam yok. acaba boşuna mı uğraşırım bu eler mi beni?
Diğer biri ise özellikle gelen mesajı paylaşan arkadaşımda okuyunca takıldı. Kafama göre her yerden oynuyordum ben günlük egzersize bağlı kalmadan. Sadece günlük egzersiz önerilerini mi oynamalıyız yanlış mı değerlendirdim

fatihcan0284

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 343
  • Teşekkür 237
    • Çevrimiçi
  • # 25 Tem 2019 12:42:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben de az da olsa girip bakıyorum oynuyorum ama kafama takılanlar var. Mesela ilk olarak benim zeka oyunları ile ilgili önceden herhangi bir katılımım sertifikam yok. acaba boşuna mı uğraşırım bu eler mi beni?
Diğer biri ise özellikle gelen mesajı paylaşan arkadaşımda okuyunca takıldı. Kafama göre her yerden oynuyordum ben günlük egzersize bağlı kalmadan. Sadece günlük egzersiz önerilerini mi oynamalıyız yanlış mı değerlendirdim
bu oyunun sonunda en iyi derece yapanlar bakanligin zeka oyunlari egitici egitimine katilacaklar.bu kursa katilmanin baska bi on kosulu da mahalli zeka oyunlari 1 veya 2 almaniz gerekirdi.
oyunun zaman gostergesini tiklayinca cikan oyunlar degerlendirmeye alinacak.

master07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.194
  • Teşekkür 272
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 12:43:53
Sıralamasını gören var mı

KompLo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 189
  • Teşekkür 186
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 12:53:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu oyunun sonunda en iyi derece yapanlar bakanligin zeka oyunlari egitici egitimine katilacaklar.bu kursa katilmanin baska bi on kosulu da mahalli zeka oyunlari 1 veya 2 almaniz gerekirdi.
oyunun zaman gostergesini tiklayinca cikan oyunlar degerlendirmeye alinacak.

Gelen yazılarda ve talimatlarda Zeka Oyunları 1-2 kurslarını almış olmak gibi bir talimat yok veya ben görmedim. MEBBİS Hizmetiçi Eğitim Modülünde bu belirtilmiş ama veri.meb üzerinden başvurulan kursta böyle bir uyarı hatırlamıyorum.

PINARCIK

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 5.470
  • Teşekkür 29569
    • Çevrimiçi
  • # 25 Tem 2019 13:03:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben de az da olsa girip bakıyorum oynuyorum ama kafama takılanlar var. Mesela ilk olarak benim zeka oyunları ile ilgili önceden herhangi bir katılımım sertifikam yok. acaba boşuna mı uğraşırım bu eler mi beni?
Diğer biri ise özellikle gelen mesajı paylaşan arkadaşımda okuyunca takıldı. Kafama göre her yerden oynuyordum ben günlük egzersize bağlı kalmadan. Sadece günlük egzersiz önerilerini mi oynamalıyız yanlış mı değerlendirdim
Okullara gönderilen yazıda zeka oyunlara katılımla ilgili herhangi bir şart yoktu
Yazıyı paylaşayım bir kez daha

Griceviz uygulamasına girince yukarıda sarı kutuda MEB Zeka Oyunları Eğitmen Eğitimi yazan yerdeki kornometreye tıklayın ve oradaki oyunları oynayın hocam

master07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.194
  • Teşekkür 272
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 13:14:26
Liste kısmına tıkladığınızda agırlıklı puan deyince kullanıcı adımızın yanında bir sayı var bu genel sıralama mı

Leylii

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 51
  • Teşekkür 266
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 14:49:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ya bir ceviz ne kadar gri olabilir? Resmen dalga geçiyorlar. Hizmetiçi komedisi sahne 1 mi bu?
Benim bildiğim akıl oyunları masada materyallerle oynanır. Öğretmeninin elinde cep telefonu veya tabletle 1 saat oynadığını gören öğrencilerim beni dinler mi ki acaba.
Bir de işin gerçeği, tatil mi yapıyoruz. İşi gücü var öğretmenlerin de birer evlat birer ana, baba olduğunu unutmayalım. Yerim gri cevizi.

İnsan beynini gerçekten eğitecek tek bir şey vardır; beynin insanın kendisi tarafından isteyerek kullanılması.
Aynen hocam bu yaştan sonra PC oyunu mu oynayacağız

sinaga

  • Uzman Üye
  • *****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 2.126
  • Teşekkür 2833
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 16:04:12
Arkadaşlar oyundan çıkış yapmadan (yan kaydırarak) oyundan çıkarsak yaptıklarımız kaydedilmiyor.sanırım

davlumbaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.792
  • Teşekkür 3537
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 16:11:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar oyundan çıkış yapmadan (yan kaydırarak) oyundan çıkarsak yaptıklarımız kaydedilmiyor.sanırım
Tekrar açınca devam butonu çıkıyor. O zaman kaydediyor.

sinaga

  • Uzman Üye
  • *****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 2.126
  • Teşekkür 2833
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 16:27:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tekrar açınca devam butonu çıkıyor. O zaman kaydediyor.
devam butonu bende hiç.çıkmadı

mehmetalibozlu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.599
  • Teşekkür 4757
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 16:33:10
Hiç kayeetmeden cikiyirum ben

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK