-
sevdayunus
22 Mayıs 2009
çoook güzel bir çalışma ben de kullandım.
-
emine12
31 Ekim 2008
Teşekkürler...
-
M.Şükrü
09 Eylül 2008
Çalışmalarını içtenlikle kutlar başarılar dilerim.Çok yararlanıyorum.Sağlıklı bir yaşam dilerim
-
nurartik
18 Haziran 2008
1. veya 2. sınıfta kardeşi olanlar bu testi onlara uygulayabilirler.
Nurefşan (nurartik)
-
çalışkan66
29 Şubat 2008
hocam tam da işlenen konularla dengeli, faydalı bir değerlendirme testi olmuş çok teşekkür.