bizim il onayımız bile bir haftada yapıldı artık iptali ne zaman yaparlar bilemiyorum, bide tekrar başvurup tekrar onaylatmak var ve iki günümüz kaldı, dün aradım iptal etmenize gerek yok dediler bugün yazı yollamışlar iptal edin diye off valla artık iyice bunaldım.