İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
06 Ara 2011 20:28:45
herkese selam dün veliye çocuğun durumu çok kötü demiştim bugün ağbisi gelmiş soruyor durumu nasıl gece 11 e kadar okuma yaptırdık diye bu arada sabahçıyız yani

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
06 Ara 2011 20:31:33
ADEM VE RABİA...
iki dost iki düşman iki çıkmaz:):)
bugün rabia öğretmen ademe gül yazdıracaktır..ademin ilk hamlesi ül,olmadı ademm "g" si nerde?2. hamle ülg hayır adem o zaman 3. hamle ügl ve rabia öğretmen yerlerde debelenirrr.:):):)

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2011 20:31:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bana müfettiş rehberliğe geldiğinde çok enteresan şeyler söyledi.Bunlardan biri de o derstte işleyeceğim kazanımı tahtaya yazcakmışım.Deftere yazdığım yetmiyormuş gibi...

bunu kim için yapcakmışız öğretmenim.henüz okuma yazma bilmeyen onlarca öğrenci için mi? yoksa zaten yeterince iyi bildiğimiz halde her başımızı çevirdiğimizde görelim, kazanımı pekiştirelim  diye mi?

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2011 20:33:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese selam dün veliye çocuğun durumu çok kötü demiştim bugün ağbisi gelmiş soruyor durumu nasıl gece 11 e kadar okuma yaptırdık diye bu arada sabahçıyız yani

çıldırmayalım mı şimdi :)

Çevrimdışı Alsnsmsk

  • B Grubu
  • 234
  • 739
  • Müdür Yetkili
  • 234
  • 739
  • Müdür Yetkili
06 Ara 2011 20:33:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese selam dün veliye çocuğun durumu çok kötü demiştim bugün ağbisi gelmiş soruyor durumu nasıl gece 11 e kadar okuma yaptırdık diye bu arada sabahçıyız yani

çok iyi ya :D :D :D keşke benim velilerde böyle olsa :D ben söylüyorum benim veli gönder hocam tarlada çalışacak eleman yok diyor :D

Çevrimdışı oetles

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 82
  • 99
  • 82
  • 99
06 Ara 2011 20:35:09
merhaba arkadaşlar petekli arılı bir çalışmadan bahsedilmiş heceleri oluşturmak için ben anlayamadım tam olarak.. bulamadım da açıklamasını
biriniz açıklayabilir mi:)

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2011 20:35:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ADEM VE RABİA...
iki dost iki düşman iki çıkmaz:):)
bugün rabia öğretmen ademe gül yazdıracaktır..ademin ilk hamlesi ül,olmadı ademm "g" si nerde?2. hamle ülg hayır adem o zaman 3. hamle ügl ve rabia öğretmen yerlerde debelenirrr.:):):)

benzer bişey yaşandı bugün sınıfta. şimdi çıldırıcam ya dedim. ikizlerimin biri kalkmış "sen çıldırma öğretmenim, biz senin yerine çıldırak" diyor :)

hemen yerinize çıldıracak birini tayin etseydiniz öğretmenim :)

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2011 20:35:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunu kim için yapcakmışız öğretmenim.henüz okuma yazma bilmeyen onlarca öğrenci için mi? yoksa zaten yeterince iyi bildiğimiz halde her başımızı çevirdiğimizde görelim, kazanımı pekiştirelim  diye mi?
Evet hocam bizim için:))Bu müfettişler çok biliyor canım çooook:))Öğretmenliği becerememiş eğitim denetmeni olmuşlar.Sonra da bize işimizi öğretiyorlar.Onu da becerseler neyse:)

Çevrimdışı ney5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 303
  • 1.278
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 303
  • 1.278
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2011 20:35:48
O  da birşey mi ..Bu gün anneanne gelmiş,bizim kızı hiç okutmuyormuşsunuz üzülüyor diye ;6 saat zaten pilim bitmiş ,ben dedim kendim okuyorum kendim yazıyorum çocuklarınıza hiç yaptırmıyorum..Öyle demedim filan .Çocuğu çağırdım bu gün tahtada okuma yaptırmışım.33 öğrenci var zaten her gün olmuyor.Sabır sabır ..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
06 Ara 2011 20:36:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benzer bişey yaşandı bugün sınıfta. şimdi çıldırıcam ya dedim. ikizlerimin biri kalkmış "sen çıldırma öğretmenim, biz senin yerine çıldırak" diyor :)


hemen yerinize çıldıracak birini tayin etseydiniz öğretmenim :)
iyi fikir birilerini bulsam iyi olacak.hayır zaten adem paşa sırasında ben yerlerdeyim iyice beni yerin dibine soktu.ama bundan sonra kalk yerime çıldır dicem:):):)

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2011 20:38:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese selam dün veliye çocuğun durumu çok kötü demiştim bugün ağbisi gelmiş soruyor durumu nasıl gece 11 e kadar okuma yaptırdık diye bu arada sabahçıyız yani

Aferinnnnn okumaya geçmiş deseydiniz :)

Çevrimdışı Doruk60

  • Yeni Üye
  • 5
  • 2
  • 5
  • 2
06 Ara 2011 20:39:20
Arkadaşlar Benim Çocuklar Çok Çabuk Unutuyo Ne Yapmalıyım

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
06 Ara 2011 20:39:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar petekli arılı bir çalışmadan bahsedilmiş heceleri oluşturmak için ben anlayamadım tam olarak.. bulamadım da açıklamasını
biriniz açıklayabilir mi:)

söylediğinizi hatırlayamadım öğretmenim üzgünüm...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
06 Ara 2011 20:40:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar Benim Çocuklar Çok Çabuk Unutuyo Ne Yapmalıyım

biraz klişe olacak ama sürekli tekrar lazım öğretmenim.sınıfta gözlerinin görebildiği her yere materyal asın ilgilerini çeksin ve unuttukça bakıp hatırlasınlar...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
06 Ara 2011 20:42:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok iyi ya :D :D :D keşke benim velilerde böyle olsa :D ben söylüyorum benim veli gönder hocam tarlada çalışacak eleman yok diyor :D

o da iyiymiş insan gücüde gerek öğretmenim:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK