Bana müfettiş rehberliğe geldiğinde çok enteresan şeyler söyledi.Bunlardan biri de o derstte işleyeceğim kazanımı tahtaya yazcakmışım.Deftere yazdığım yetmiyormuş gibi...
herkese selam dün veliye çocuğun durumu çok kötü demiştim bugün ağbisi gelmiş soruyor durumu nasıl gece 11 e kadar okuma yaptırdık diye bu arada sabahçıyız yani
ADEM VE RABİA...iki dost iki düşman iki çıkmaz:)bugün rabia öğretmen ademe gül yazdıracaktır..ademin ilk hamlesi ül,olmadı ademm "g" si nerde?2. hamle ülg hayır adem o zaman 3. hamle ügl ve rabia öğretmen yerlerde debelenirrr.
bunu kim için yapcakmışız öğretmenim.henüz okuma yazma bilmeyen onlarca öğrenci için mi? yoksa zaten yeterince iyi bildiğimiz halde her başımızı çevirdiğimizde görelim, kazanımı pekiştirelim diye mi?
benzer bişey yaşandı bugün sınıfta. şimdi çıldırıcam ya dedim. ikizlerimin biri kalkmış "sen çıldırma öğretmenim, biz senin yerine çıldırak" diyor hemen yerinize çıldıracak birini tayin etseydiniz öğretmenim
merhaba arkadaşlar petekli arılı bir çalışmadan bahsedilmiş heceleri oluşturmak için ben anlayamadım tam olarak.. bulamadım da açıklamasınıbiriniz açıklayabilir mi:)
Arkadaşlar Benim Çocuklar Çok Çabuk Unutuyo Ne Yapmalıyım
çok iyi ya keşke benim velilerde böyle olsa ben söylüyorum benim veli gönder hocam tarlada çalışacak eleman yok diyor