İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı balkibulki

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 89
  • 99
  • 89
  • 99
19 Ara 2011 21:37:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bazı öğrenciler gizlice gelip yanağıma makas atıyor. Ayy nasıl sinir oluyorum!  ;D

Bunu benimkiler de yapıyor =))  Bugün bir tane kuzum öğretmenim siz niye bu kadar tatlısınız dedi, annem beni bala batırmış dedim =P Çocuklar tarafından sevilmek çok hoş bi duygu =))

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
19 Ara 2011 21:37:50
İyi akşamlar arkadaşlar..Bugün ö dedik ve İnşaAllah yarın b diyeceğiz..Artık haftada 4 ses...
Sınıfımızda oluşturduğumuz ve kullandığımız - renkli resimli   ö sesiyle oluşturulmuş 2 sayfa çalışma dileyen kullanabilir...

Çevrimdışı geles

  • Uzman Üye
  • *****
  • 759
  • 6.807
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 759
  • 6.807
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2011 21:38:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhanenin ''Jet okuma programı egzersizlerine''  nasıl ulaşabilirim zümrelerim bilgi verir misiniz?
  hocam buyrun buradan indirebilirsiniz,

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı citozz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 91
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 239
  • 91
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2011 21:40:54
Değerli zümrelerim,okumaya geçen minikleriniz için neler yaptınız:)))Hani yakasına falan ilginç birşeyler taktınız mı???

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
19 Ara 2011 21:46:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli zümrelerim,okumaya geçen minikleriniz için neler yaptınız:)))Hani yakasına falan ilginç birşeyler taktınız mı???

ya ben biraz tatminkar değilim sanırım.akıcı ve seri okuma olmadan takmıcam

Çevrimdışı beltahas

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.628
  • 8.105
  • 1.628
  • 8.105
19 Ara 2011 21:48:21
her birine madalya yaptırdım. Belki sakıncalı ama alamayanlar iyi gaza geliyor.

Çevrimdışı citozz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 91
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 239
  • 91
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2011 21:48:50
Elbette ben de öyle düşünüyorum fakat 7 tane çocuğum var ki okuma seri okuduğunu anlamada da çok başarılılar.Her  dediğimi takılmadan yazabiliyorlar...Ne yapsam onlara bir türlü karar veremedim:((((

Çevrimdışı citozz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 91
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 239
  • 91
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2011 21:50:08
Nereye yaptırttınız öğretmenim bu madalyaları ve ne kadara mal oldu acaba???

Çevrimdışı beltahas

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.628
  • 8.105
  • 1.628
  • 8.105
19 Ara 2011 21:52:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Nereye yaptırttınız öğretmenim bu madalyaları ve ne kadara mal oldu acaba???
plaket , kapı isimliği, masa isimliği yapan ufak dükkanlar vardır ya oralar yapıyor bu işi. tanesi 4 tl ye mal oldu hocam.

Çevrimdışı yasmina

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 110
  • 105
  • 110
  • 105
19 Ara 2011 21:53:11
zümrelerim okuma yarışmasını defalarca okuduğu metinden mi yoksa ilk gördüğü metinden mi yapıyorsunuz. ben yaptırıp yaptırmamakta kararsızım çocuk okuduğunu anlamadıktan sonra hızlı okusa ne işe yarayacak diye düşünüyorum bide foruma bakıyorum benim öğrencim şu kadar okudu diyen arkadaşları görünce meraktan yapmak istiyorum.

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
19 Ara 2011 21:53:32
ben okuyan ve dikte yapabilenlere kurdeleyi rengine göre aşamalı orak takıyorum hocam.böylece çocukların önüne yakın hedefler koyuyorum.bugün başladık,ama daha önce de denemiştim etkili olmuştu.cumadan bugüne bile müthiş bir gelişme var:)

heceleyerek çok yavaş okuyan veya diktede hata yapana PEMBE;
heceleyerek okuyan ve diktede hata yapmayana (1-2 hata olabilir) KIRMIZI;
hecelemeden okuyup dikteyi hatasız yapana NAZAR BONCUKLU KIRMIZI KURDELE takıyorum.

Çevrimdışı eslem5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 135
  • 483
  • 135
  • 483
19 Ara 2011 21:54:36
herkese iyi akşamlar...haftasonunu iyi değerlendirmeyen öğrenciler bütün moralimi altüst etti ..sağlık taraması için sınıfa gelen hemşireleri gören bir öğrencimde kıyameti kopardı..kısacası iyi bir başlangıç yapamadık haftaya. herşeye rağmen yarın şşşş diyeceğiz inşallah...

Çevrimdışı eslem5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 135
  • 483
  • 135
  • 483
19 Ara 2011 21:56:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben okuyan ve dikte yapabilenlere kurdeleyi rengine göre aşamalı orak takıyorum hocam.böylece çocukların önüne yakın hedefler koyuyorum.bugün başladık,ama daha önce de denemiştim etkili olmuştu.cumadan bugüne bile müthiş bir gelişme var:)

heceleyerek çok yavaş okuyan veya diktede hata yapana PEMBE;
heceleyerek okuyan ve diktede hata yapmayana (1-2 hata olabilir) KIRMIZI;
hecelemeden okuyup dikteyi hatasız yapana NAZAR BONCUKLU KIRMIZI KURDELE takıyorum.
hocam  çok güzel fikir..müsadenle bende uygulayayım :)

Çevrimdışı zzibell

  • Üye
  • *
  • 19
  • 22
  • 19
  • 22
19 Ara 2011 22:00:54
arkadaşlar dikte çalışmalarında kısa kelimlerden oluşan cümleler  mi uzun kelimelerden oluşanlar üzerinde mi durulmalı mı

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
19 Ara 2011 22:01:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam  çok güzel fikir..müsadenle bende uygulayayım :)
daha önceki birinci sınıfımda sadece sesleri bileştirip hece okuyanlar ses ses söylediğimde yazabilenler vardı,onlara da beyaz takmıştım bu sene beyaza gerek duymadım çok şükür.çocuklara kurdele takmadan önce uygulamadan bahsedin ve bir hafta süre verin.o bir haftada neler olduğuna inanamayacaksınız:)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK