İyi geceler.
Aslında daha sık buradaki paylaşımlardan yararlanmalıyım.Çünkü 1 haftadır inanılmaz bir umutsuzluk içerisindeyim

Öğrettiğim herşey sınıfta kalıyor,öğrenciler evde boş boş oturuyor galiba :(Soruyorum "oğlum/kızım annen baban okuma yaptırdı mı?"cevap:annemin çok işi vardı

Ben ne yapacağım ya,sanki bizim işimiz gücümüz yok

İlk kez 1.sınıf okutuyorum ,umutsuzluğa kapılmamak için neler neler yaptım ,ama olmuyor maalesef...
Sesleri tanıyamayan 1-2 öğrencim var hala.2gün gelip 5gün gelmeyen

1 haftadır 8-10 eksikle ders işliyorum.bol bol dikte-okuma çalışması ama nafile ...
Hiç mi istek olmaz ya,ilgisizlik diz boyu ailelerde de.Ne yapacağım ben
