İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gülendam40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2011 20:55:12
İyi akşamlar.Ya bu kadar mı sert olur kafaları.4 öğtrncim sesleri bir türlü algılayamadı.Ses verdiğimde okuyor.Ama ben sesi vermezsem kalıyor.Ne yapacağımı şaşırdım .Artık yarından tibaren akrar verdim.Sürekli tekrar yapacağım onlara .

Çevrimdışı sevde377

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 176
  • 188
  • 176
  • 188
24 Kas 2011 20:57:56
günlüğe 1.5 gün giremedim 30 sayfa geriden geliyorum oku oku bitmiyor :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
24 Kas 2011 20:58:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İyi akşamlar.Ya bu kadar mı sert olur kafaları.4 öğtrncim sesleri bir türlü algılayamadı.Ses verdiğimde okuyor.Ama ben sesi vermezsem kalıyor.Ne yapacağımı şaşırdım .Artık yarından tibaren akrar verdim.Sürekli tekrar yapacağım onlara .

allah kolaylık versin öğretmenim

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
24 Kas 2011 20:58:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
günlüğe 1.5 gün giremedim 30 sayfa geriden geliyorum oku oku bitmiyor :)

kafana takılan bşy varsa söyle cvplayım ben hepsini okudum arkadaşım:):)

Çevrimdışı takaut

  • Aktif Üye
  • **
  • 27
  • 24
  • Müdür Yardımcısı
  • 27
  • 24
  • Müdür Yardımcısı
24 Kas 2011 21:01:34
 ben de bugun u yu verdim. öğrenci sayım 19. 4 tanesi birleştiremiyor. diğerleri yavaş da olsa okuyorlar. Benim aklıma takılan bunların yavaş okuması doğal mı? yani çocuk hemen heceyi kavrayamıyor. Hece yerine harfleri görüyor ve harfleri söyleyerek heceyi çıkarıyor. Geçen seneki 1. sınıf öğretmeni bu çok doğal dedi. yoksa bir sıkıntım yok o 3 öğrenci dışında
ben bugün u sesini  verdim
21 kişiden 10 tanesi çok iyi okuyor
5-6 tanesi peşlerinden geliyor
1 öğrencim var sorun çıkartacak gibi
[/quote]

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
24 Kas 2011 21:04:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
artist nerdesin:):)
burlardayız hocam yetenek sizsiniz unutulmayanlarea bakıyorum :CD YEMİN ETTİK BUGÜN :d

Çevrimdışı mcby

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 299
  • 156
  • 299
  • 156
24 Kas 2011 21:06:12
arkadaşlar öncelikle (içim burkularak söylüyor olsam da) hepimizin öğretmenler günü kutlu olsun.ben hafta sonu her öğremcim için birer tane toto almıştım.pazartesi çikolatasını yedik,oyuncakları yaptık yumurtaları topladım.salı günü tombala oynamaya başladık,yumurtaların içine öğrendiğimiz seslerden kelimeler yazıyorum torbadan herkes 1 yumurta alıyor açıp kelimeyi bana okuyor ve tekrar yumurtanın içine koyup kelimesini bakmadan defterine yazıyor.3-4 kez dönüyor bu sonra o kağıtları atıp yeni kağıtlar koyuyorum yumurtalara(kelimeleri öğrendikleri için)keşke daha önce yapsaydım çok ilerleme oldu çocuklarda.yarın y sesini vereceğim.16 öğrencim var1 tanesi hariç hepsi her kelimeyi okuyor bugüne kadarki seslerden oluşan.1 tane de 3 sese kadar olanları birleştiriyor kelimeleri okumakta zorlanıyor.

Çevrimdışı heleteli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2011 21:06:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bugun u yu verdim. öğrenci sayım 19. 4 tanesi birleştiremiyor. diğerleri yavaş da olsa okuyorlar. Benim aklıma takılan bunların yavaş okuması doğal mı? yani çocuk hemen heceyi kavrayamıyor. Hece yerine harfleri görüyor ve harfleri söyleyerek heceyi çıkarıyor. Geçen seneki 1. sınıf öğretmeni bu çok doğal dedi. yoksa bir sıkıntım yok o 3 öğrenci dışında
ben bugün u sesini  verdim
21 kişiden 10 tanesi çok iyi okuyor
5-6 tanesi peşlerinden geliyor
1 öğrencim var sorun çıkartacak gibi

Normal hocam. Bizlerde de aynı. Her gün bir parça daha ilerlediklerini ben görüyorum.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
24 Kas 2011 21:07:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
burlardayız hocam yetenek sizsiniz unutulmayanlarea bakıyorum :CD YEMİN ETTİK BUGÜN :d


ayy çömez artık büyüyorr.sevsinlerrr:):):)

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
24 Kas 2011 21:09:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

ayy çömez artık büyüyorr.sevsinlerrr:):):)
sevsinler tabi:D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
24 Kas 2011 21:10:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevsinler tabi:D

bak anket yaptım hangi sesteyim diye.sen bilirsin çömez:):)

Çevrimdışı sevde377

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 176
  • 188
  • 176
  • 188
24 Kas 2011 21:10:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kafana takılan bşy varsa söyle cvplayım ben hepsini okudum arkadaşım:):)
teşekkürler arkadaşım.bu arada hastaymışın 2 gün önce.umarım iyileşmişsindir

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
24 Kas 2011 21:12:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar öncelikle (içim burkularak söylüyor olsam da) hepimizin öğretmenler günü kutlu olsun.ben hafta sonu her öğremcim için birer tane toto almıştım.pazartesi çikolatasını yedik,oyuncakları yaptık yumurtaları topladım.salı günü tombala oynamaya başladık,yumurtaların içine öğrendiğimiz seslerden kelimeler yazıyorum torbadan herkes 1 yumurta alıyor açıp kelimeyi bana okuyor ve tekrar yumurtanın içine koyup kelimesini bakmadan defterine yazıyor.3-4 kez dönüyor bu sonra o kağıtları atıp yeni kağıtlar koyuyorum yumurtalara(kelimeleri öğrendikleri için)keşke daha önce yapsaydım çok ilerleme oldu çocuklarda.yarın y sesini vereceğim.16 öğrencim var1 tanesi hariç hepsi her kelimeyi okuyor bugüne kadarki seslerden oluşan.1 tane de 3 sese kadar olanları birleştiriyor kelimeleri okumakta zorlanıyor.
hocam  güzel bir yöntem geliştirmişsiniz. Çikolataları yiyince akılları başına gelmiştir çocukların.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
24 Kas 2011 21:13:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkürler arkadaşım.bu arada hastaymışın 2 gün önce.umarım iyileşmişsindir

yok canım yaa .iyi diyelim iyi olalım.arkadaşlar hiç hastalanmıyorsun diye takılıyolardı.o takılış hastalığa tutulduk.geçer inşallah ne diyelim.sağol canım düşündüğün için:):)

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
24 Kas 2011 21:13:56
M

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK