teşekkürler arkadaşım.bu arada hastaymışın 2 gün önce.umarım iyileşmişsindir
yok canım yaa .iyi diyelim iyi olalım.arkadaşlar hiç hastalanmıyorsun diye takılıyolardı.o takılış hastalığa tutulduk.geçer inşallah ne diyelim.sağol canım düşündüğün için:)
