bu mesaj beni çok duygulandırdı.çok teşekkürler öğretmenim...
Evine işini götüren tek meslek galiba bizimki.
Bir de işyeri ihtiyaçlarını gerektiğinde karşılayan tek meslek.
Masum çocuklar için fedakarlık yapar,öğretmenlerimiz.Bir gariban ,yetim öğrenci olduğunda da ona sahip çıkarlar.Ayrıca iyi yetişmesi için çaba harcarlar.Bu nedenle ileride onların ağzından çıkabilecek ah'ı önlerler.
Ne desek az...