çok merak ediyorum.seri okumamı yapıyorlar gerçekten?yanlış anlamayın lütfen sadece okjuyorlardan kasıt nedir on uöğrenmek istiyorum
hocam ka-lem direk heceleri hızlı bir şekilde okuyorlar...anında ve kelime hızlı bir şekilde ağızdan çıkıyorlar... Ama çok sıkıyprum çocukları öğle aralrında filan yemek yedimiz anda hemen gene ders..Çocuklarım da şükürler olsun zeki yani köy okulundayım ama Alanyada oldumdan mıdır nedir çocuklar zeki akdenizin çocu zeki oluo..NEDE olsa bizde alanyalıyız
