Hepimizin öğretmenler günü kutlu olsun arkadaşlar

heralde bi biz varız birbirimizn halinden anlayacak durumda olan,özellikle 1.sınıf öğretmenleri olarak

ne kadar kızsak bağırsak sinirlensek de
hiç bişe yapamıyo bu çocuk,ben hiç bişey öğretemicem diye kara kara düşüncelere girsek de,
artık yormıcam kendimi banane desek de,
öğretmeniiiim diye gülümseyerek gelen küçücük kollarımı açıp sarılmaya çalışan miniklere yine de kıyamayan bizleriz...
yine günün 24 saati (rüyalarımızda bile yani) onları düşünen bizleriz....
günün sonundaki tüm yorgunluğu küçücük bi öpücükle geçen BİZDEN başkası var mı ki??? öğretmen olmaktan gerçekten ayrıcalık..