İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 18:43:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de formları öğrencilere dün dağıttım özel ve genel risk değerlendirmeleri olarak. Kasım bitmeden bitiririm. Ben sizin hemen yanınızda oluyorum o zaman :)
:))Yalnız olmadığımı bilmek güzel.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 18:44:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben daha geçemedim bile o ya n bitti pzt sıkı bi dikte ve tekrardan sonra oooo dicez inş :) bu arada o için nasıl bişey uydurdunuz?çizimi için veya sesi hatıratması için??
Görsel olarak otobüs resmini kullandım.oo piti piti tekerlemesini söyledik.Nasrettin Hoca cdsini izlettim bir de.

Çevrimdışı 33ibo37

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 44
  • 254
  • 44
  • 254
26 Kas 2011 18:46:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam çok teşekkür  ederim.15 öğrenci kaç dakikada biter sizce?
    hepsine aynı doldurursanız bir saat sürmez

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 18:48:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben daha geçemedim bile o ya n bitti pzt sıkı bi dikte ve tekrardan sonra oooo dicez inş :) bu arada o için nasıl bişey uydurdunuz?çizimi için veya sesi hatıratması için??

hocam ben kitaptaki örneği verdim gayet de başarılı oldu. oyun oynadığınızda ebeyi nasıl seçiyorsunuz diye sordum. sonra ooooooooooo portakalı soydum başucuna koydum..." tekerlemesini verdim. çizimde ise o sessini tahtaya büyükçe çizip sonra bu çizgiler üzerine bi otobüs çizdim "hadi çocuklar şimdi burdan otobüse binip  berraber bi o çizelim dedim"  

Çevrimdışı mansuur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 855
  • 1.718
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 855
  • 1.718
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 18:52:39
Benim öğrencilerimden sadece 1 tanesinin o yu hatırlayamadığı oluyor. Hatırlatmak için işaret parmağımı ağzıma doğru götürüyorum hemen parmağını ağzına koyarak oooo diyor.

Çevrimdışı shrsyn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 485
  • 192
  • 485
26 Kas 2011 19:02:46
cuma günü u sesini bitirdik tekrarlar yaptık ve öğrencilerimi şimdiye kadar öğrendiğimiz seslerden bir dikte sınavı yaptım  6 kişi 95-100 aldı. 3 kişi 4,diğerleri pek bişey yapamadı neredeyse. sınıfım 13 kişilik bir sınıf. sizce durum nasıl?
1 öğrencim sadece sesleri tanıyor ama kapalı heceler dışında pek bişey okuyamıyor,aile problemli çocukla özel ilgilenmeme rağmen bir ilerleme kaydedemiyoruz. 2-3 tanesi de evde yeterince çalıştırılmadığı için 1. grup sesler dışında pek başarılı değiller.Zamanla düzelirler inşallah.

Çevrimdışı muallime12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 624
  • 2.200
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 624
  • 2.200
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 19:09:28
sınıfım 4'e bölündü,süperler iyiler ortalar ve vasatlar,mevcur 39,vasat 6kişi,kendimi nasıl 4' bölmeliyim acaba?? fikri olan var mı?? nasıl bir yol izlemeliyim?????

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 19:11:43
seslerde geriden gelen öğretmen arkdaşlarım; aslında bizim ayrı bir grup kurmamız lazım :D grubun adı da     " İlkokuma Yazmada Geriden Gelenler " :D :D

Çevrimdışı akbayisa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.239
  • 2.135
  • 1.239
  • 2.135
26 Kas 2011 19:16:06
buraları okuyunca öğretmenlerin öğrencileri okutmak için ne kadar özveride bulunduğunu ve ne gariplikler yaptıklarını  görüyorum.
Allah hepimize kolaylık versin işimiz geride kalanlarla zor aile ilgilenmeyince
bende de var 3 kişi diğer 25 kişiden çok uğraştırıyorlar..

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 19:19:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Görsel olarak otobüs resmini kullandım.oo piti piti tekerlemesini söyledik.Nasrettin Hoca cdsini izlettim bir de.
teşk ederim hocam biz de projeksiyon yok ne yazıkki ben de her harrfe değişik şekilde anlatıp aklıllarında kalmasını sağlamaya çalışıyorum.

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 19:20:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
seslerde geriden gelen öğretmen arkdaşlarım; aslında bizim ayrı bir grup kurmamız lazım :D grubun adı da     " İlkokuma Yazmada Geriden Gelenler " :D :D
evet katılıyorum hocam ben de o grupta olurdum kesin :D

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 19:20:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
cuma günü u sesini bitirdik tekrarlar yaptık ve öğrencilerimi şimdiye kadar öğrendiğimiz seslerden bir dikte sınavı yaptım  6 kişi 95-100 aldı. 3 kişi 4,diğerleri pek bişey yapamadı neredeyse. sınıfım 13 kişilik bir sınıf. sizce durum nasıl?
1 öğrencim sadece sesleri tanıyor ama kapalı heceler dışında pek bişey okuyamıyor,aile problemli çocukla özel ilgilenmeme rağmen bir ilerleme kaydedemiyoruz. 2-3 tanesi de evde yeterince çalıştırılmadığı için 1. grup sesler dışında pek başarılı değiller.Zamanla düz
elirler inşallah.
hocam bende de durumlar aynı. 14 öğrencim var normal okuyan 4 öğrencim var 5-6 kişi ses ses okyorlar daha birlştrime mantığı tam anlamıyla yerlşmedi. iki kişden ise ümidi kesmiş gibiyim..

Çevrimdışı ilkbahar38

  • Yeni Üye
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
26 Kas 2011 19:23:20
arkadslar bir sorum olcak yardımcı olurmusunuz bu türkçede deftere naasıl yazıyosunuz?

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Kas 2011 19:24:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadslar bir sorum olcak yardımcı olurmusunuz bu türkçede deftere naasıl yazıyosunuz?
sorunuzu biraz daha açabilir misiniz?

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
26 Kas 2011 19:25:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadslar bir sorum olcak yardımcı olurmusunuz bu türkçede deftere naasıl yazıyosunuz?
sınıf defterini yazarken mi öğretmenim bunu kastediyorsanız.ses vermişşem ''D'' sesi verildi veye D sesi ile ilgili hece ve kelime veya öğrenilen seslerle ilgili metinler gibi yazıyorum

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK