Bugün eve verdiğim okumayı yaptık tek tek. İlk okumamızdı o yüzden tek tek uzun sürdü biraz. 18 öğrenciden 3 ü okuyamadı. Beklemediklerim çalışmış bunlar hiççççç. Eve gelince ailelerini aradım tek tek. Bi tanesi hocam okutmaya çalıştım ke deyip duruyor sürekli diyo

Ben de şikayet üstüne şikayet ettim çocuğu derste en çok sorun çıkaranlardan çünkü. Diğeri okuyamayacağından değil dün derste oldukça iyiydi evde ödevim yok demiş. Mesaj atmama rağmen velide de tık yok işine gelmedi sanırım. Sesli harflerin masalını söyledik. Anlayana kadar bi kaç kez tekrar etmemiz gerekti ama anladılar. Birisi ezberlemiş bile kendi kendine söylüyordu harflere bakıp

Sınıf başkanı belirledim. En iyi olanlardan seçtim çünkü her gün ben gelene kadar öğrendiklerimizi tahtadan tekrar ettirecek sınıfa. Biraz onunla uğraştık malum anlamaları uzun sürdü

Öğlen girişte kapıdan dinledim yapabilecekler mi diye başaracak gibiler başkanlar

bizde yardımcı yok ikisi de başkan

neyse sonra ödevlere not yazıldı teker teker. son dersimizde de öğrendiklerimizi tekrar ettik ve sek sek oyunu oynadık çok hoşlarına gitti. yarım a4 e yazıp direk yapıştırdım. Eğlendiler hatta bazıları tekrar ederken dinlemediğine pişman oldu

Benim için en faydalı kısım başarılı olanları okuyamayanlara öğretmen yaptım 3 kişiye. Bir tanesi en çok konuşan kızdı öğretmen olan. göz ucuyla bi baktım okutmaya çalıştığı kızın elinden sinirle açacak ve kalemi aldı

Ne oldu dedim öğretmenim dinlemiyor beni kalemiyle oynuyor dedi

O kadar mutlu oldum ki bak dedim sen de kaleminle oynayınca ben de bu yüzden sinirleniyorum dedim. En son bi daha seni üzmeyeceğim öğretmenim diyerek yanımdan uzaklaştı

güzel bi çalışma oldu çünkü 3 öğretmenden ikisinin öğrencisi okuyamadı birisi okudu. Ben de sınıfa örnek verdim çocuklara sordum senin öğrencin niye okuyamadı diye sebepler belliydi. (Birisi çıldırttı öğretmenim beni diyordu en son

) Dinlemedi-şarkı söyledi-başka şeyle oynadı. Diğerinin okuyan öğrenci ve öğretmenini alkışladık. Umarım akıllanırlar ne diyeyim. Günümüz böyleydi şükür bugün de bitti