selam dostlar, okumaya geçen öğrencileri sınıfta açıklayıp onure etmeli miyiz yoksa görmezden mi gelmeliyiz havalara girip dersten koparlar mı ilk kez 1, sınıf okutuyorum cevaplarınızı bekliyorum
29 harfi-sesi öğrenip okumaya geçen öğrenci sayım bugün itibariyle 10 kişi oldu.7-8 kişi de ğğ ve jj sesinde takılıyor.Sınıfta ses olarak bugün dd verdim.Yarın da ö ve bb sesini aynı anda vereceğim.Zaten biliyorlar ,yazımı üzerinde duruyorum.Okumaya geçenlere sınıfta küçük bir kutlanma yapıyoruz.Pasta kesip ve mum üflüyorlar.Eğlenceli bir kutlama yapıyoruz. Hediyeler alınıyor.Çok hoşlarına gidiyor,diğerleri de müthiş hevesleniyor. .